Recensie Julieta, Arnhem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hannes

Newbie
1
13/12/25
0
1
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1910794-julieta#overview
Totale kosten (in euro)
270
via whatsapp contact gelegd met deze dame, reageert erg snel en vriendelijk
al afgesproken wat de wensen waren: GFE (tong)zoenen en PZC
via whatsapp afgesproken dat dit €200 voor een uur kost
ontvangstplek is in Arnhem centrum, waar je goed in de buurt betaald kan parkeren
het verkrijgen van het juiste huisnummer ging gemakkelijk.
het trappenhuis is erg onsmakelijk en ruikt naar cannabis en urine
eenmaal boven aangekomen deed de dame vriendelijk open.
ze ontvangt in een klein appartement van <20m2 waar alleen een keuken en bed zich bevinden.
ze spreekt maar heel matig engels en regelmatig moet de vertaal app erbij komen
ik kon niet douchen bij aankomst, bij aankomst gevraagd gebruik te kunnen maken van het toilet.
toen ik op het toilet zat hoorde ik wat geluid achter het douchegordijn komen en bleek hier nog een dame te zitten. (was voor ons beide schrikken)
daarop teruggegaan naar de kamer en benoemt het wat vreemd te vinden dat er iemand in de badkamer opgesloten zit die alles meekrijgt.
hierop probeerde julieta mij gerust te stellen en vertelde dat deze dame geen engels zou verstaan.
hierna kleedde ze zich uit, als je van latina's houd is dit echt een prachtig meisje met mooie stevige natuurlijke borsten en een heerlijke kont en een paar tattoos.
verteld graag te beginnen met knuffelen en zoenen, dit 2 minuten gedaan waarna ze begint met een PZC, ook dit deed ze 2 minuten en toen ging de condoom eromheen, omdat ik niet met 15 minuten weer buiten wilde staan dit wat proberen te remmen,
vraagt dan wel wat je graag wilt en fijn vind, benoemt nog even te willen zoenen, zegt dit dan als extra aan te bieden voor €70
op dit moment getwijfeld om weer naar huis te gaan gezien eerder gemaakte afspraken, maar toch en een mooie meid en dus maar betaald
hierna bleef ze erg afstandelijk in (tong)zoenen, en moest ik haar een aantal keer wijzen op extra betaalde geld en afspraken.
tongzoenen was daarna oke maar er zat weinig enthousiasme in. (wel duidelijke cannabis lucht aanwezig dus niet bijzonder smakelijk)
hierna een oke massage van haar gekregen en haar ook gemasseerd, vingeren wilde ze niet.
toen een aantal standjes gedaan en uiteindelijke met een handjob klaargekomen.
bij het vertrekken bleek de dame in de badkamer flink aan het blowen te zijn, waarop mijn jas die daar aan de deur hing daar nu ook flink naar ruikt
kortom: mooie vriendelijke meid die het je wel naar de zin probeert te maken, maar wel erg afstandelijk is van GFE dus zeker geen sprake tijdens mijn afspraak
ruimte niet prettig en zeker niet met een andere dame achter de deur die alles mee krijgt.

Terug
Bovenaan Onderaan