Downsouth_35
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- Geen idee..
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/julieta-bejarano-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
Deze trans absoluut te mijden! Wederom me door mijn geilheid laten leiden maar wederom een teleurstelling bij een trans.
Wellicht de "dame" van de foto's, maar dan wel op haar beste dag. Ongeïnteresseerd, alleen maar bellen, je zo snel mogelijk wegwerken en na 20 minuten weer buiten staan terwijl ik voor 1 uurtje betaald had. Wees gewaarschuwd!
Deze dames (ik denk dat er meerdere zaten gezien het geluid) zitten boven een (gesloten) café in Maasmechelen. Ik zal geen verdere details geven.
Kortom: niet doen! Hooguit voor een vluggertje te betalen. Maar geef het geld liever aan het goede doel.
Wellicht de "dame" van de foto's, maar dan wel op haar beste dag. Ongeïnteresseerd, alleen maar bellen, je zo snel mogelijk wegwerken en na 20 minuten weer buiten staan terwijl ik voor 1 uurtje betaald had. Wees gewaarschuwd!
Deze dames (ik denk dat er meerdere zaten gezien het geluid) zitten boven een (gesloten) café in Maasmechelen. Ik zal geen verdere details geven.
Kortom: niet doen! Hooguit voor een vluggertje te betalen. Maar geef het geld liever aan het goede doel.