Recensie Juliethe Leuven 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dikke Lu

Stamgast
Forumpionier
384
28/07/21
406
11
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/juliethe-only-whatsap.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze vrouw is echt te mijden. Ontvangt pal in centrum Leuven, aan bakkersstandbeeld. Betaald voor een uur, na 35 minuten stond ik terug buiten.
Mooie vrouw, proper appartement en daarmee is het beste gezegd. Service is minimaal en alles tegen haar zin. Geen zoenen, niet beffen, niet met borsten spelen, niet bewegen, geen pzc,...
Low price, low service....
 
Deze vrouw is echt te mijden. Ontvangt pal in centrum Leuven, aan bakkersstandbeeld. Betaald voor een uur, na 35 minuten stond ik terug buiten.
Mooie vrouw, proper appartement en daarmee is het beste gezegd. Service is minimaal en alles tegen haar zin. Geen zoenen, niet beffen, niet met borsten spelen, niet bewegen, geen pzc,...
Low price, low service....
Ik ging er bijna ermee afspreken, ze ontvangt nu in Antwerpen.
 
Ik ging er bijna ermee afspreken, ze ontvangt nu in Antwerpen.
Ga je toch, laat dan weten hoe het geweest is. Misschien had ze bij mij wel een slecht dagje. 🤔
Op zich wel grappig. Bij het binnenkomen bijna direct condoom omgekregen. Ik moest haar vrijwel direct nemen. Echt gevoelloos. Klaargekomen en massage van 2-3 minuutjes gekregen en ze probeerde me terug klaar te trekken. Wat natuurlijk niet lukte. Stond ze gewoon op en de afspraak was gedaan. Finito.
+32465792564
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan