Recensie Juliette 4star massage Edegem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josdoordewind

Stamgast
399
12/09/21
247
17
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/erotische-en-sensuele-massage-maar-ook-veel-meer.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben hier begin deze week langsgeweest. toen ze me haar adres stuurde was ik eerlijk gezegd een beetje argwanend. In dit huis heb ik vroeger een paar magere ervaringen gehad. ze heeft me echter een heerlijke zachte massage gegeven, teasing mag beter, zal haar dit volgende keer even vermelden. haar lingam massage was heel goed, uitsteltechnieken en terug opbouwen. intens klaargekomen.

men gaat dit vragen ... daarom heb ik het haar even gevraagd ... pmc 30 extra, intiem 50 extra. ze spreekt heel goed Engels en is een aangenaam meisje.
 
Ben bij deze dame deze week eens gepasseerd, en heb een leuke ervaring hier aan over gehouden. Heel aangename massage gehad en ben met een opgelucht😉 gevoel buiten gegaan. Ik ben hier naartoe gegaan voor de massage met dat tintje meer gevoel. Heb ook niet achter extra's gevraagd en is de dame ook niet zelf over begonnen. Ik lees hier veel die verwachten dat ze voor 80 euro hetzelfde krijgen als dat ze in de schippie krijgen, beste mannen dit is erotische massage en niet sekswerkerij zoals bij de rode lichtjes. Ik kan enkel zeggen dat ik een heel tevreden uurtje heb kunnen spenderen met haar en zeker voor herhaling vatbaar zal zijn. Heel leuk persoon en aangenaam en ze wist mij wel erotisch te bekoren met haar handen. De massage was zeer teasend en ze voelde goed mijn plaatsjes aan om mij tot een voldaan gevoel te brengen. In mijn ogen een correcte dame die respect heeft voor haar eigen waardes en een prachtige uitstraling. Behandel je haar met respect krijg je het dubbel en dik terug en ga je met een super gevoel terug naar huis. Voor mij toch 1 van de beste waar ik al geweest ben op vlak van erotische massage. Ik ga zeker terug!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan