WHEM Jullya, Delft vh Zoetermeer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ief

Newbie
11
12/09/22
9
2
Iemand ervaring Met Jullya uit Zoetermeer? Ik vind haar er aantrekkelijk uitzien.

 
Vrouw in kwestie is een Braziliaanse dame die hie maar enkle dagen per keer is. Fotos kloppen. Alhoewel we wel iets voller en ouder in werkelijkheid is.
Spreekst slecht engels dus comuniceren is moeilijker. Sex was redelijk. En daarna nog een lekkere masage. Zoenen doet ze echter wel zonder tong. En ik mocht haar niet echt vingeren of likken van onder. Daarnaast stond ik na 3 kwartier weer buiten. Zou voor de date een 6.5 geven. Er zijn zeker betere dates voor dat geld te vinden.
 
 
Vrouw in kwestie is een Braziliaanse dame die hie maar enkle dagen per keer is. Fotos kloppen. Alhoewel we wel iets voller en ouder in werkelijkheid is.
Spreekst slecht engels dus comuniceren is moeilijker. Sex was redelijk. En daarna nog een lekkere masage. Zoenen doet ze echter wel zonder tong. En ik mocht haar niet echt vingeren of likken van onder. Daarnaast stond ik na 3 kwartier weer buiten. Zou voor de date een 6.5 geven. Er zijn zeker betere dates voor dat geld te vinden.
Eens met Thomas
 
Het westen van Nederland wordt de laatste maanden overspoeld met dames, die beginnend zijn in het vak van sexwerker. Het lijkt er op dat deze dames uit Zuid-Amerika komen en via Spanje naar Nederland komen. En geronseld zijn door een organisatie, die overal goedkope pandjes voor verhuur opkoopt of regelt en de dames laat rouleren over hun onroerend goed bezit. De organisatie voorziet ook in aantrekkelijke niet kloppende teksten op kinky en sexjobs.
 
Het is uiteraard een vermoeden. Maar het valt op dat er veel nieuwe dames adverteren. En dat telkens blijkt dat ze pas korte tijd in Nederland zijn. En weinig ervaring hebben met het vak sexwerker. En dat er geen relatie is tussen hun dienstverlening en de tekst van de advertenties.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan