Recensie Jullya, Zoetermeer 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pv2700

Wandelaar
78
21/11/22
92
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8891829-jullya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag Jully bezocht. Reageert redelijk snel op sms. En blijkt in Leidschendam aan privé ontvangst te doen in afwachting van huisvesting in Zoetermeer.

Vooraf afgesproken 30 minuten met tongzoenen, vingeren beffen, pijpen zonder condoom, 69, intiem en aftrekken voor 100 euro. Bij aankomst blijkt ze inderdaad de blonde dame met cup C van de foto's. Ze is van origine Braziliaanse, die lang in Spanje heeft gewoond en nu sinds 2 maanden in Nederland is. Ze spreekt Spaans en Engels en is sympathiek.

Maar de dienstverlening blijft achter bij de afspraken. Het pijpen wordt alleen met condoom uitgevoerd. Maar wel op deskundige en opwindende wijze. Tongzoenen en vingeren blijken in de praktijk ook niet tot de mogelijkheden te behoren. Ik baal altijd als hierover van tevoren wordt gelogen om de klant te verleiden langs te komen. Eigenlijk moet je bij binnenkomst het tongen in de praktijk checken en als dat niet mogelijk blijkt over de prijs onderhandelen of zonder te betalen weer vertrekken. Maar ik ben benieuwd wie dat doet. Pijpen met condoom, beffen, intiem en aftrekken blijven over. Allen goed / zeer goed. Voor deze dienstverlening kan ik haar aanbevelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan