Recensie July/Juliana, Zaandam (vh Den Haag) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ancalime

Wandelaar
40
03/08/21
41
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/2475073-juliana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
I've been to this lady after seeing no reviews so I knew it was a gamble but her photos were very appealing and I was in Den Haag for an event.

All in all, a bad experience. Not worst, but bad.

First of all, after I texted her 2 hours ago, until the moment I arrived, she texted me every 5 minutes like "Do you come?". Every time I patiently said "Yes". Anyway...
As I go in, I see a nice mature lady of a very nice figure, I have to give it to her. Some nice fake boobs with a sporty ass and legs, so physically, she was very satisfying.

But the other side of the coin, eeeeevery thing is too automatic, the moment you start even hugging her, she starts this fake moaning. Kissing was very different. When you go in for a kiss, she first responds with a tiny peck and then turns her head, such a big downside.

Her blowjob skills are average at best, nothing mind blowing or something.

I started licking her and she allowed it only on the clitoris and not more than 30 seconds, saying "She's too sensitive and she cannot cum because if she cums she cannot work anymore that day", I mean I'm sorry but that's kinda not my problem.

I paid for anal as well and she immediately wanted to start with that, even though I like going in with the pussy first, alright, whatever... BUT, she also chooses which positions to do it. I mean it's not my first time, I also don't have the biggest dick in the world but still it's sad to see that you have no freedom or whatsoever. I tell that like doing anal sex in doggy positions then she gets upset and says "OK OK but not for long!!"... Damn woman...

All in all, paying for 1 hour and hearing "Oh but I have another customer and you have leave now!" at min 45 already and for an "average at best intimacy".

No chance of recurrence. And that was my last try with a Latina, apparently we cannot click.
Only East Europeans from now on! They really know how to make a man happy!
 
I mean, still might be your thing but I do care about feeling a bit passionate you know... at least putting some effort into it for the shitload of money you ask... =)

She offered missionary for anal.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2475073-juliana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame tijd geleden bezocht. De dag dat ik haar appte stond haar tarief op €150 voor een uur. Helaas reageerde ze toen niet. De volgende reageerde ze pas, maar was ook haar tarief omhoog gegaan naar €200. Ze zei dat €150 geen probleem was. Dit zou dan incl pzc zijn.

Aangekomen idd de dame van de fotos met een goed en mooi lichaam, haar gezicht was alleen een stuk ouder. Beetje arrogante houding en de sex was het eigenlijk net niet. Mocht niet beffen, twijfel of ze nog had gedoucht voor ik aankwam en Pijpen was opeens met condoom of moest €50 bijbetalen. Had er wat van kunnen zeggen, maar dat komt de sfeer nooit ten goede.

Enfin, tijdens de sex doet ze zelf eigenlijk zo min mogelijk en probeert je een beetje eruit te werken. Ze was verre van sexy of sensueel, meer een botte hork. Ik knapte er op af en het lukte nauwelijks om nogmaals een erectie te krijgen.

Uiteindelijk had ik er ook geen zin meer in. Was het eigenlijk ook een beetje zat, dus al mn krachten gebundeld om toch een harde te krijgen, haar ondergespoten en wegwezen!

Geen herhalingsgevaar voor mij, moest daarna langs een andere dame om het voor mezelf goed te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben een paar maanden terug geweest. Reageert snel op de app. Ontving in een appartement in laak. Bij binnenkomst meteen naar een kamer geleid. Geen optie om te douchen. Ze is de dame van de fotos. Goed lichaam, grote fake tieten en een prima kont. Ze had ook mooie lingerie aan. Dus dat beloofde wat. Helaas viel het tegen. Ik mocht haar niet rimmen wat ik wel had gevraagd over de app. Verder was ze alleen maar bezig met zo snel mogelijk afronden. please come, why you not come? Echt een onwelkom gevoel. Ik had hoge nood, dus maar mn zaad over dr tieten gespoten en weg gegaan. Met 10 min stond ik weer buiten voor 100 euro. Ik zou haar links laten liggen
 
Ik heb haar advertentie meerdere keren in Den Haag en andere steden gezien. Haar advertentie op kinky is gemaakt in april 2021. Ze gaat weg en komt weer terug.

Ze reageert wel goed en aardig op app, antwoord duidelijk op mijn vragen.

Reviews over haar zijn slecht hier. Wat is de kans dat ik ook een slechte date zou hebben met haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan