Recensie Julya (Brianna), Lommel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjuverke

Newbie
13
17/10/21
10
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-new-670.html
Totale kosten (in euro)
225
Vorig jaar deze jonge dame bezocht, contact verliep soepel. Eenmaal aangekomen deed de dame in kwestie open, ze is de de meid van op de foto's. Echter wel veel voller dan op foto's, ik kon me fijn douchen op haar kamer. Eenmaal aangekomen op bed begon ze met pijpen, wat ze vrij matig en kort deed. Zoenen doet ze maar niet met de tong, tenzij het perse moet en je bijbetaald met een heel bla bla bla verhaal over haar scheve tanden. Vrij teleurstellend. Haar lichaam voelt wel wel lekker zacht aan, poesje is fris, kan genieten van beffen, maar 1 vinger mag niet. Rimmen of een vinger bij haar ster is uit den boze. Tijdens de sex was het op haar kamer veels te heet, ze had de verwarming 30 graden staan. Tijdens de sex moeten stoppen omdat het zweet aan alle kanten uit me spoot en er bijna slecht van werd. Dus afkoelen onder de douche, terug gekomen over vanalles en nog wat gesproken, wat ze heel fijn vond want dan hoeft ze niets te doen. Want ineens was de tijd op. Niet klaargekomen bijbetaald, om het even snel af te ronden want de volgende klant stond alweer te wachten. Na de daad, tijdens het aankleden de dame gezegd dat ze haar profiel moest wijzigingen omdat er dingen instaan die ze niet doet. Daar reageerde ze vrij geïrriteerd op met een houding alsof het haar ook niet veel boeit. Al met al beter wegblijven.
 
Vandaag bij Brianna geweest, zeer leuke vrouw. Lekker gepijpt door Brianna waarna ze me heeft bereden tot ik ontplofte. Daarna een zeer goede massage en samen in de douche. Alles was zeer gemoedelijk. Ik vond het top.
 
Terug
Bovenaan Onderaan