Recensie Kacey (RO), Sixsens, Lemiers 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

f4fun

Stamgast
708
02/08/21
9.513
15
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een nieuwe Roemeense blanke kleine volle brunette met ruime echt D cup. Werkt er nu een week. Ze had een wit doorschijnend jurkje aan. Vanwege haar mooie strakke rondingen overal (borsten/benen/billen) kon ik het niet laten om haar uit te proberen.
Na een (veel te) lang praatje in de bar waarin ze aangaf wel te willen zoenen besloten om te kameren.
Dat "zoenen" viel op de kamer heel erg tegen en bleef bij wat heel voorzichtige kusjes. Blijkbaar toch absoluut geen klik en het voelde allemaal heel plichtmatig...
Dus dan hoop je dat ze toch op z'n minst lekker kan pijpen maar ik merkte al heel gauw dat dat ook niks ging worden, ze presteerde het zelfs om op een vervelende manier te gaan "sjorren"... wat echt precies beschrijft wat het was... helaas...
Vervolgens nog wel wat standjes uitgeprobeerd en omdat ze een lekker lichaam heeft was dat zeker niet slecht.
Er is ruime keus in deze club waar ik erg graag bij terugkom, dat gaat bij deze dame zeker niet gebeuren...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan