Recensie Kaira, Amsterdam 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 6657

Wandelaar
49
04/01/22
21
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4613210-kaira
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Aangetrokken door haar video's gisteren bij deze dame op bezoek geweest.

Eigenlijk wel een beetje wat ik had verwacht…..niet heel veel bijzonders.

Bij binnenkomst werd gelijk aangegeven dat ik heel zachtjes moest doen.

Aangegeven voor 30 min te blijven was 100 euro.
Pzc bood ze aan voor bijbetaling van 50 euro, maar geen gebruik van gemaakt.

Het is allemaal een beetje ondermaats niveau. Alles op de automatische piloot, en ook echt zonder enig gevoel. Eerst was ze bovenop komen zitten. Daarna missio. Toen ik over wilde gaan naar doggy, gaf ze gelijk aan…. to big…..to big. Dat vind ik zelf wel meevallen. Volgens mij had ze er zelf geen zin in. Geen wonder dat klaarkomen ook niet ging lukken. Uiteindelijk maar zelf een slinger aan gegeven.

Deze dame kan je beter links laten liggen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4613210-kaira
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Toch wilde ik de proef op de som nemen en heb ik Kaira ook bezocht. Haar hele profiel heeft iets wat mij ondanks bovenstaande review toch aantrok. Na app verkeer en een videocall check aanbeland in Amsterdam waar Kaira mij ontving en inderdaad de instructie gaf stil te zijn.

30 minuten aangegeven en kreeg het aanbod voor 50 euro extra PZC en 50 extra voor zoenen. Geen idee eigenlijk of dat tongzoenen zou zijn want ik heb er geen gebruik van gemaakt.

150 euro betaald en deed ze haar kleding uit. Tja, haar lichaam is eigenlijk precies mijn ding. Strak, de nodige piercings, knap gezicht en klein van formaat. Daar heb ik echt niets over te klagen. Ok, ze heeft keiharde siliconen daar moet je van houden maar voor mij is dat helemaal prima. Ze poetste mijn kleine vriend eerst even op met een doekje en begon te pijpen. Ik keek echt uit naar die tongpiercings maar puntje bij paaltje heb ik daar weinig van gemerkt. Ze begon aan mij zij maar vroeg of ze recht voor me kon gaan zitten wat geen probleem was. Ze deed het wel aardig ook zonder handjes. Na een paar minuten had ze het al gezien en greep naar het condoom maar ik liet haar nog even doorgaan. Spuug gebruiken wilde ze niet helaas. Ze wilde denk ik toch vasthouden aan haar programma en deed er met haar mond een condoom om en ging boven op mij zitten. Ze maakt wel leuke geluiden en ik mocht lekker aan haar tepels zuigen en likken. Ik voelde dat ik toch wel redelijk snel klaar kon gaan komen en liet het ook maar gaan.

Omdat er denk ik nog maar een kwartiertje voorbij was vroeg ik wat er nog meer mogelijk was terwijl ze alweer aan het appen geslagen was maar bij 30 minuten is het na klaarkomen einde oefening aldus Kaira. Ze spreekt trouwens wel aardig Engels, dat dan weer wel!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan