WHEM Kaira, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karuba

Meubelstuk
Forumpionier
1.055
09/07/21
1.300
13
Zijn de knappere dames hun prijzen collectief aan het verlagen omdat ze kerstpakketjes verwachten of? 150 per uur is best netjes voor zo'n knap ding.

Maar tegelijkertijd ook een alarmbel.. En de geadverteerde trio met 'Eveline'; die naam komt wel voor op Kinky maar niet in Amsterdam.

Toch even een poging wagen: iemand die de sprong gaat wagen?

 
@La Karub Heb het meteen ff gevraagd:

PZC is 50 extra, zoenen (mocht je dat willen) eveneens 50 extra.

Eveline heb ik al eens een profiel van gezien trouwens...maar nu idd niet 🤔
Kreeg wel een fotootje, maar ik denk er nog ff over 🤭
 
Dan staak ik de zoektocht want laat ik nu net de recensie van Evelinne gelezen hebben.. Raamservice voor een hogere prijs, was mijn afdronk..

Edit: En dank beiden voor jullie bijdragen!
 
Laatst bewerkt:
Zijn de knappere dames hun prijzen collectief aan het verlagen omdat ze kerstpakketjes verwachten of? 150 per uur is best netjes voor zo'n knap ding.

Maar tegelijkertijd ook een alarmbel.. En de geadverteerde trio met 'Eveline'; die naam komt wel voor op Kinky maar niet in Amsterdam.

Toch even een poging wagen: iemand die de sprong gaat wagen?


Gelukkig verschillen de smaken, ik dacht bij deze alleen maar -Tegen de tijd dat ze 30 is is ze zo vol gespoten dat ze wegvliegt :ROFLMAO::ROFLMAO:

Zo zonde, want kan me bijna inbeelden dat ze er voor al het in en opgespoten een erg leuk en mooi meisje moet zijn geweest.
 
Afgelopen vrijdag voor het eerst bij Kaira geweest. Ontvangt in een kamertje in West waar ook 1 van haar vriendinnen aan het werk is. Kaira is de Oost-Europese dame van begin 20. De foto's en filmpjes zijn gemaakt in dezelfde kamer. Qua uiterlijk niet normaal: één van de lekkerste lichaampjes die ik in lange tijd heb gezien. Qua service een stuk minder: we hadden een half uur afgesproken voor 100, ik gaf 110 en ze had "helaas" geen wisselgeld terug. Voor mij geen probleem, maar dat half uur was max een kwartier en toen mocht ik gaan. "No baby it's not 30 minutes, you can only finish once". PMC deed ze misschien 2 min, daarna klom ze op mij. Ze doet er alles aan om je zo snel mogelijk klaar te krijgen en met zo'n lichaam duurde dat niet heel lang.
Kortom; erg duur, maar ik vond het voor een keer wel leuk vanwege haar uiterlijk en ze is verder ook best aardig. Herhalingsgevaar als ze d'r prijzen iets naar beneden bijstelt en/of de service verbeterd.
 
@La Karub Heb het meteen ff gevraagd:

PZC is 50 extra, zoenen (mocht je dat willen) eveneens 50 extra.

Eveline heb ik al eens een profiel van gezien trouwens...maar nu idd niet 🤔
Kreeg wel een fotootje, maar ik denk er nog ff over 🤭
Dames die 50 euro vragen voor zoenen kun je het beste vermijden dat is tenminste mijn ervaring. Want dames die van zoenen houden zullen geen 50 extra vragen die doen het gewoon met plezier.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan