Recensie Kaisorn, Thai Butterfly, Kampenhout 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

beetobee

Vaste klant
194
29/10/21
52
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik kan jammer genoeg bovenstaande niet bevestigen. Slechte service betaald voor full pakket. Ik mocht haar bijna niet aanraken. Eerste wat gewrijf op de rug. Dan omgedraaid op mijn vraag pijpen met condoom. Dan zegt ze nu neuken? maar je mag blijkbaar een keer klaarkomen met neuken en of pijpen, tweede keer klaarkomen is alleen handmatig en er wordt niet meer andere dingen gedaan. Ik ben in discussie gegaan. Ik bedoel je betaald 150 euro en dan komen ze af met deze voorwaarden. Mij laten klaar pijpen en de samenwerking gestopt na half uur. De zin was compleet weg Wel 50 euro terug gekregen. Ze had precies niet echt veel zin. Dus voor mij geen herhaling. Toch maar in vervolg voor Soraya Palace gaan.
 
Dame is de al een aantal jaar de 30 gepasseerd ,heeft nog in Sint niklaas en nog eerder in Deurne gewerkt,deed vroeger absoluut geen extra,is dus een beetje bij gedraaid ,maar zo tehoren niet van harte
 
Ik ben vroeger in Sint-Niklaas bij haar geweest en 1 maal in Kampenhout maar is frigide, aanraken doet ze niet graag en aangeraakt worden nog minder, had ook iets in haar vagina gestopt omdat ze gewoon niet wilt dat je daar aankomt.
Had ze ook mooier verwacht, lichaam is best ok maar gezicht vond ik nu tegenvallen samen met haar geforceerde glimlach, neem een ander, altijd beter.
 
Ik ben vroeger in Sint-Niklaas bij haar geweest en 1 maal in Kampenhout maar is frigide, aanraken doet ze niet graag en aangeraakt worden nog minder, had ook iets in haar vagina gestopt omdat ze gewoon niet wilt dat je daar aankomt.
Had ze ook mooier verwacht, lichaam is best ok maar gezicht vond ik nu tegenvallen samen met haar geforceerde glimlach, neem een ander, altijd beter.
Dat was ook mijn ervaring. Ik mijd ze.
 
Top,klaargekomen in mondje?
I don't do

Ik kan jammer genoeg bovenstaande niet bevestigen. Slechte service betaald voor full pakket. Ik mocht haar bijna niet aanraken. Eerste wat gewrijf op de rug. Dan omgedraaid op mijn vraag pijpen met condoom. Dan zegt ze nu neuken? maar je mag blijkbaar een keer klaarkomen met neuken en of pijpen, tweede keer klaarkomen is alleen handmatig en er wordt niet meer andere dingen gedaan. Ik ben in discussie gegaan. Ik bedoel je betaald 150 euro en dan komen ze af met deze voorwaarden. Mij laten klaar pijpen en de samenwerking gestopt na half uur. De zin was compleet weg Wel 50 euro terug gekregen. Ze had precies niet echt veel zin. Dus voor mij geen herhaling. Toch maar in vervolg voor Soraya Palace gaan.
I have tell you what I can do before you pay the momey. First I didn't give you the massage because you didn't want to have the massage( he lay his back to the mirrow). In the beginning of the time we have conversation of the topic that he want me to do this, to do that. But I refuse. So I give him the money back so he could have gone out.
ps. If you come because of the review of Beetobee, Something he wrote(Extra) are not true.

Ik ben vroeger in Sint-Niklaas bij haar geweest en 1 maal in Kampenhout maar is frigide, aanraken doet ze niet graag en aangeraakt worden nog minder, had ook iets in haar vagina gestopt omdat ze gewoon niet wilt dat je daar aankomt.
Had ze ook mooier verwacht, lichaam is best ok maar gezicht vond ik nu tegenvallen samen met haar geforceerde glimlach, neem een ander, altijd beter.
Dat was ook mijn ervaring. Ik mijd ze.
Sorry about my face and body just… in yours eyes. If I don't allow for touching, it CAN mean:
1. I have period(menstruation). The thing I put in vagina is TAMPON. If you don't know what tampon is you can search at Google.
2. You are not clean(not hygiene) enough in my eyes(dirty hand, long nails, etc).
3. I don't want you to come to me ever again.

Vandaag langsgeweest bij Thai Butterfly zonder afspraak . KAisorn Nieuw meisje werd me voorgesteld . Een topervaring eigelijk . Ik had niet veel zin in massage eerder in spelen hahaha Kaisorn is een jonge dame en een heet geval amai . Laat zeer veel toe beffen , 69 ........ heerlijk geneukt in een paar posities . ja man ik was volledig ontspannen
https://www.redlights.be/massage/thai-massage-butterfly-kampenhout-met-kaisorn-24-jaar.html
Some of Extra's things are not true.
 
I think it is better you look for another job . That you not except dirty men . I can understand because it is your body . That you work when you have period i can not understand it is so dirty when you do that.
Only for the money omg .
Same the moment we meet you did everything only for the €€€€€.
I go already 15y to massages write always correct comment here and on hookers .
I think the problem is with you and stop with this job or be clear when poeple make appointment .
I only do massage with handjob price 100 € .
You can touch me with respect . I do nothing else . Thats clear . Not sometimes yes sometimes no . You want respect from your custumers you want they clean . I understand but
Dont work when have period or at leadt say to your client i have period .
Dont take money if you not want to go all inn
Succes
 
I think it is better you look for another job . That you not except dirty men . I can understand because it is your body . That you work when you have period i can not understand it is so dirty when you do that.
Only for the money omg .
Same the moment we meet you did everything only for the €€€€€.
I go already 15y to massages write always correct comment here and on hookers .
I think the problem is with you and stop with this job or be clear when poeple make appointment .
I only do massage with handjob price 100 € .
You can touch me with respect . I do nothing else . Thats clear . Not sometimes yes sometimes no . You want respect from your custumers you want they clean . I understand but
Dont work when have period or at leadt say to your client i have period .
Dont take money if you not want to go all inn
Succes
I also don't want to work when I have a period, but I can't refuse because it was my working days( in massage salon). I try to tell the client when I ganna have period so they can make decision. But sometime I can't because I was not the one who always pick up the phone or answer the messages. About dirty man, they is a shower, so I am not worry.
You wrote, "I only do massage with handjob" "write always correct comment" BUT how comes that you ONLY do massage with handjob wrote about extra things in your Review about me!
 
Beetobee, waar blijft je antwoord ????????????????
Door de mand gevallen???????????


Mvg
Hou me niet bezig met welles nietes spelletjes . Zoals gezegd ga ik al jaren naar massages en ik hoef niet te liegen . Ik heb haar ontmoet in Kampen hout op aanraden van mamasan An . Misschien onder druk van mamasan en natuurlijk de Euro had ik toen geluk . Moet daar niet meer aan toevoegen . Misschien omdat ik single ben met een Porsche rijdt dacht ze een move te maken want ze vroeg me uit te gaan in het weekend . Case closed voor mij
 
En jij hebt misschien die Porsche ter sprake gebracht om betere service af te dwingen??? Whatever..... dan hebben jullie elkaar gebruikt/misbruikt.... faire deal....
:) :-(
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan