Algemeen Kamasutra beurs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Phallus

Vaste klant
122
15/11/21
165
Van 22 t/m 25 september 2022is er weer een XXL editie van de beurs. Ik ben er jaren terug geweest en leuke acties gehad in het doolhof. Het lijkt alsof de beurs zich meer richt op actieve swingers dan op de verkoop van speeltjes en kleding.
Ik vraag me af of er ook wandelaars/stellen zijn die dit jaar naar de beurs gaan en of ervaringen uit vorige edities willen delen.

https://www.kamasutrabeurs.nl/?
 
Voor alleenstaande heren of tv dames is er op dit soort beursen weinig tot niets te beleven is mijn ervaring. Alles wat leuk lijkt is alleen toegankelijk voor stelletjes. Sex hebben in een life stream setting lijkt me te gek maar enkel toegankelijk voor stelletjes. Gloryholes kan leuk zijn voor een pijpsletje als ik maar krijg de indruk dat koppels en alleengaanden een eigen ingang hebben dus dan kom ik net aan de kant waar ik niet wil zijn. Blijft over het sexdolhof, de enige atractie waar je geen stempeltje krijgt en dus waarschijnlijk non stop moet blijven bivakkeren of steeds opnieuw entree moet betalen als je tussendoor even naar het toilet wilt, iets wilt eten of drinken of je geluk tussendoor elders wilt beproeven. Kortom ik pas.
 
Op de vorige Kama Sutra beurzen heb ik een hoop leuke dingen beleefd met mijn meisje, ik haar beffend tussen haar benen terwijl twee andere gozers elk een tiet aan het likken en zuigen waren. In het filmtheater haar lekker in doggy genomen op de eerste rang, haar squirt over mijn broek laten spuiten in een erotisch weet ik veel wat voor café, een ander koppeltje laten meedoen terwijl ik haar in missio neukte, maar dit kost minimaal €200 als ik het zo even ruw inschat. Lijkt me een beetje teveel van het goede.
 
Nou moe, op zaterdag bedraagt de entree €44,50 en vanaf 1 september zelfs €49,50 (p.p.?). Dan ben je pas binnen. Wil je effe naar het filmtheater, kost je dat €10 (per stel). Erotisch doolhof is €10 per stel, swingerscafé is gvd gvd €40 per stel na 18u. Effe een gloryhole is €15 p.p.
Dan is de inkom all-in bij een parenclub toch wel wat sympathieker
 
Op de vorige Kama Sutra beurzen heb ik een hoop leuke dingen beleefd met mijn meisje, ik haar beffend tussen haar benen terwijl twee andere gozers elk een tiet aan het likken en zuigen waren. In het filmtheater haar lekker in doggy genomen op de eerste rang, haar squirt over mijn broek laten spuiten in een erotisch weet ik veel wat voor café, een ander koppeltje laten meedoen terwijl ik haar in missio neukte, maar dit kost minimaal €200 als ik het zo even ruw inschat. Lijkt me een beetje teveel van het goede.
De prijs kwaliteit verhouding is dan idd zoek. Ik wilde vrijdag gaan. Ik vond de vorige keren de spanning leuk. Maar betwijfel nu of ik ga.
 
Nou moe, op zaterdag bedraagt de entree €44,50 en vanaf 1 september zelfs €49,50 (p.p.?). Dan ben je pas binnen. Wil je effe naar het filmtheater, kost je dat €10 (per stel). Erotisch doolhof is €10 per stel, swingerscafé is gvd gvd €40 per stel na 18u. Effe een gloryhole is €15 p.p.
Zo dan.
Ik ben ruim 10 jaar geleden eens met mijn toenmalige vriendin geweest en volgens mij hoefden we alleen entree tot de beurs te betalen, wat zeker geen €40 pp of meer was!
Zijn toen in "de parenclub" aldaar geweest, en daar een stel ontmoet waar we later bij hun thuis nog sex mee gehad hebben, maar volgens mij hoefde je daar toen niet nog eens extra voor te betalen.
 
Vanaf morgen is er weer een Kamasutrabeurs in de jaarbeurs Utrecht.
Ik vroeg me af, heb je daar ook kans op sex als man alleen?
Of is de kans nihil?
Er is wel een parkingsex, erotische doolhof, swingerscafe enz...
Maar daar heb je als man alleen niets aan geloof ik.
Wie is hiermee bekend, heeft tips, of info?
 
Ik denk dat als je een vriendinnetje meeneemt die wel open staat voor wat spannende dingetjes, je het veel en veel leuker gaat vinden dan alleengaand. Volgens mij kun je als alleengaande alleen in de rij gaan staan voor een meet and greet met Romy Indy à €25.

In een ander draadje op dit foruals er al geklaagd over de hoge entreeprijzen en apart bijbetalen voor elke 'attractie' waarvan sommige alleen als koppeltje toegankelijk zijn.

Of je gaat er met een stel vrienden heen en hoopt er een leuke groep meiden tegen te komen die wel wat verder willen gaan. Dat zou natuurlijk mooi zijn.
 
Wat ik een beetje balen vind is dat stellen en alleengaanden een apparte ingang hebben bij de gloryholes. Kun je als alleengaande dame of heer dan ook voor de ontvangende kant kiezen, is voor/achterkant uitwisselbaar (tweerichtingsverkeer) of denken ze heel simpel "alleengaand is man die pik door muur steekt en koppel is stel waarvan zij graag met die pikken speelt". Iemand enig idee hoe dat daar in de practijk loopt en of er een beetje aanloop is ?
 
Laatst bewerkt:
Wat ik een beetje balen vind is dat stellen en alleengaanden een apparte ingang hebben bij de gloryholes. Kun je als alleengaande dame of heer dan ook voor de ontvangende kant kiezen, is voor/achterkant uitwisselbaar (tweerichtingsverkeer) of denken ze heel simpel "alleengaand is man die pik door muur steekt en koppel is stel waarvan zij graag met die pikken speelt". Iemand enig idee hoe dat daar in de practijk loopt en of er een beetje aanloop is ?
Maar hoe werkt dat dan. Als ik daar als man alleen naar een gloryhole ga. Dan steek ik mijn pik erdoorheen, en aan de andere kant zit 100% iemand die zuigt? Of sta je daar ook gewoon een uur te wachten, met je pik door een gat?
En is het altijd een vrouw, of hoofdzakelijk gay's, want dan sla ik even over 😄
 
Je kunt volgens mij wel beperkt kijken naar de ruimte aan de andere kant.
Dus, je zit wat bewegen, je denkt dat een 19 jarige, über geile nympho is, je krijgt een stijve, steekt die door het gat en je wordt gepijpt. Als je dan met je ontblote eikel stoppels langs de opengesperde lippen voelt heb je niet goed gekeken 😀
 
Je kunt volgens mij wel beperkt kijken naar de ruimte aan de andere kant.
Dus, je zit wat bewegen, je denkt dat een 19 jarige, über geile nympho is, je krijgt een stijve, steekt die door het gat en je wordt gepijpt. Als je dan met je ontblote eikel stoppels langs de opengesperde lippen voelt heb je niet goed gekeken 😀
Oke, dus het is meer een Russische roulette?? 😅
 
Van 22 t/m 25 september 2022is er weer een XXL editie van de beurs. Ik ben er jaren terug geweest en leuke acties gehad in het doolhof. Het lijkt alsof de beurs zich meer richt op actieve swingers dan op de verkoop van speeltjes en kleding.
Ik vraag me af of er ook wandelaars/stellen zijn die dit jaar naar de beurs gaan en of ervaringen uit vorige edities willen delen.

https://www.kamasutrabeurs.nl/?
Afgelopen week voor het eerst naar de kamasutra beurs geweest. Vond het wat tammetjes zolang je geen show of attractie boekt. De swingers rij was verrassend lang en ja dat café is inderdaad daar op gericht, maar aan de rij bij de voyeurs te zien, was dat wel erg welkom. Er is minder taboe tegenwoordig. Ben niet overal heen gegaan maar denk dat het meer om de vrijheid gaat om van elkaar te genieten in een openbare setting dan per se gericht op alleen swingers. Ik vond het zelf vervelend dat je als je geen stel of man, je bepaalde attracties niet bij mag wonen.
 
Wij zijn jaren geleden geweest n d beurs toen in Utrecht. Wij waren net begonnen aan ons dubbelleven als swingend koppel.
D werd lekker verwend en tsja als wij geen andere verplichtingen hadden dan waren wij wel een keer geweest laatst. Wie weet bij de volgende beurs? Waar en wanneer is dat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan