Recensie Kamelia, Temse

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chester

Wandelaar
Forumpionier
48
06/07/21
40
1
Gisteren een afspraakje gemaakt met Kamelia. Geen gezichtfoto's op het profiel, enkel foto's van haar lichaam. Ik had mij eigenlijk een beetje aan een teleurstelling verwacht. Maar de deur werd geopend en daar stond ze! Wat een beauty! Het meisje dat je wulps in een discotheek ziet dansen maar eigenlijk niet durft te benaderen. Ze sprak perfect Frans, Engels heb ik niet meer geprobeerd. Eerst een douche genomen en daarna samen op bed. Ik mocht haar schoentjes uitdoen (vroeg zij zelf om) en daarna uitgebreid likken. Vooral haar clitoris, want ze gaf zelf aan dat ze dat het leukst vond. En dat leek ze zeker te apreciëren. Continue, continue, je vais jouir. Fijn toch. Dan wou zij mij pijpen, zonder condoom gezien de hygiëne goed was. Vervolgens nog een standje waarbij zij bovenop mij kwam maar bij zo'n mooi uitzicht kon ik het echt niet lang volhouden...Daarna nog een fijne babbel over Brussel en Parijs. Super dame maar wel eentje die niet over haar grenzen laat gaan en zeer mondig is. Maar als je haar met respect behandeld, krijg je er veel voor terug.
Link: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kamelia-marokkaans.html
 
Waar te beginnen met deze dame? Ze ontvangt dichtbij het kerkplein in Temse. Ze heeft een heel mooi gezicht, wel wat flaporen, mooie zandloper figuur, heerlijke dikke kont en heel valse borsten. Pijpen zonder is ok, niet beter dan dat en ze raakt je ballen niet aan en het is ook van korte duur. Ik wordt graag langer gepijpt maar dit was niet mogelijk bij haar. Sex is beter als het voorspel maar ook niets bijzonders. Ze doet ook altijd een praatje voor en na, vriendelijke dame wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan