Recensie Kami, Haus nr 5 Nordhorn 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jaapjum

Vaste klant
147
06/10/21
127
43
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zoals belooft een bezoek gebracht aan Kami. Zij is een prima vertoning, maar niet zo slank als op de foto's. Ondanks dat ik geloof dat een ander wel een klik met haar zal hebben voelde dat voor mij anders. Niet mijn type en dus daardoor zit je ook anders in de wedstrijd. De sex was daardoor voor mij redelijk, maar niet dat de vlammen eraf sprongen. Veel gemaakt gekreun, mevrouw wil zelf de regie in handen handen en ze praat mij iets teveel. Pijpen was op zich wel prima, beffen viel mij tegen, zoenen met een klein tongetje en neuken was erg standaard. Kreeg ook het gevoel dat ze moe was. Toen ik dat aankaartte gaf ze aan dat dit wel klopt. Ze maakt dagen van 10 tot 23 uur. En dat dan 6 dagen lang. Ik heb wel vaker het gevoel dat achterin de week de meeste dames wel uitgeblust zijn. Het zijn immers ook geen machines. Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Ik had toch al aangegeven dat deze toko de laatste jaren zwaar achteruit gaat, maar je wilde mij niet geloven. Dan moet je maar leergeld betalen.

En dat de dames achterin in de week uitgeblust zijn is een fabel. De meeste van deze meiden reizen van de ene toko naar de andere toko in duitsland. Velen vind je ook terug op leipzigmodelle. Vertrekken ze zaterdagavond hier, zitten ze zondag weer voor een week in de volgende club.

Ooit een keer op zondag geweest dat de dames net afgeleverd waren. De rijders zaten nog in de kantine, werd alleen in russisch gepraat. Voelde mij toen niet echt op mijn gemak toen ik daar moest wachten op mijn afspraak tussen al die oostblok blockheads.
Zo zie je wel een keer wat er allemaal achter dit wereldje zit en waar een gedeelte van je geld heen gaat.
 
Laatst bewerkt:
Vriend! Ik snap je aan de ene kant wel wat je zegt. Zitten inderdaad een paar veredelde oplichters tussen. Maar ook wel een paar toppers hoor. Maar goed dat heb je wel bij meer clubs toch? Waar is jouw eindbestemming tegenwoordig dan?
 
Ik ben meer een raamwandelaar. Daarnaast ligt mijn voorkeur meer bij kinky sex en lichte dominantie, dus een club als hausnr5 is niet mijn 1e locatie waar ik zoek.

Vanaf 2016 in hausnr5 slechts 1 dame bezocht, Olga. Simpelweg omdat ik haar enorm knap vond en ze een topservice gaf. Ook tot mijn verrassing speelde ze in op mijn kinky wensen.
In 2018 verscheen er in hausnr5 opeens een dame die ik kende uit de rosse buurt en vaste klant bij haar was. Ze was in de rosse buurt bizarrlady en opeens had ik in hausnr5 een kinky dame. Ze had ook opeens enorme siliconen laten aanmeten, dus mijn geluk kon niet op.
Na corona een beetje in hausnr5 blijven hangen, omdat de rosse buurten nog uitgestorven waren en hausnr5 niet ver weg is. Alle dames die ik hier kende kwamen na corona niet terug en moest dus elke keer een nieuwe uitproberen. Soms een goede keus, helaas ook een aantal tegenvallers gehad. En de goede keuzes komen vaak niet meer terug, waardoor je weer moet gokken.

Momenteel 2 dames zitten in club royal in osnabruck. Beide qua uiterlijk mijn type en langer dan 1m75 en ook nog topservice. Ga daar geen andere bezoeken, alleen deze 2.
Verder kom ik af en toe bij 2bexclusive in Rheine. Voormalige theke van hausnr5 is daar eigenaresse en bij haar kan niets fout gaan. Voel mij daar veel meer thuis. Momenteel zit Nelly er, die komt uit hausnr5, dus dames lijken ook te switchen.

Maar ik blijf een rosse buurt wandelaar. Gewoon lekker zonder afspraak langs de rode lampjes wandelen. Vaak in het ruhrgebiet combineer ik het met een andere activiteiit, iets eten en dan langs de ramen. Lekker ongedwongen en altijd spannend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan