WHEM Kamila/Camila, TS, Maastricht/Lanaken/Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wallie64

Meubelstuk
Forumpionier
3.124
02/07/21
2.173
15
Toevallig was ik vorige week voor werk in Antwerpen. Toen ik na het avond eten in bed lag had ik eigenlijk nog wel zin in een date.

Heb toen vervolgens redlights afgespeurd en ben toen bij Kamila uitgekomen.
(Overigens was de leeftijd op haar redlights profiel wel een stuk jonger dan op kinky)

Anyway, appje gestuurd en kreeg vrijwel direct reactie met een adres en wanneer ik kom komen. Ik moest mij nog even klaarmaken, dus dat naar geappt en dat was prima.

Normaal ben ik wat sceptisch als er geen recente recensies zijn bij een dame. maar ach. Als ik een man geil is denkt hij niet zo goed na. Dus we namen de proef op de som.

Van het hotel was het ongeveer een kwartiertje rijden naar haar appartement.
Ze ontvangt in een prima appartement. Ze heeft hier 1 kamer en de rest van het appartement deelt ze met andere huurders.

Ik wilde graag voor onze date nog even douchen en zij zei via de app dat dit kon.
De douche viel helaas van ellende uit elkaar en ik moest de slang en douchekop samen vasthouden anders viel het uit elkaar.

Na het douchen zijn we naar haar kamer gegaan waar ze al in een geil setje stond. Toen de financiën. Ze zei via de app dat tikkie ok was. Maar eenmaal op bed moesten we eerst wachten op een 3de persoon die de tikkies via whatsapp regelde. Dat duurde 5 minuten maar is uiteindelijk gelukt.

Vervolgens was het dan eindelijk tijd voor date.
Omdat ik nog maar net het avond eten achter de kiezen had wilde ik gewoon een "relaxte" date zonder al te gekke dingen. Dus we zijn eerst begonnen met wat (tong) zoenen en knuffelen. Al snel ging ze naar beneden om mij te pijpen, maar ik vertelde haar, dat ik liever haar wilde pijpen. Dus vervolgens is zij gaan liggen en ben ik begonnen met het pijpen. Eigenlijk al best snel ( na 10 minuten ) kwam zij al. Na het klaarkomen kwam er nog weinig leven in haar pik. Maar dat maakte mij niet uit :)

Zoals ik eerder al zei zocht ik gewoon een relaxte date. Dus vervolgens hebben we gewoon liggen knuffelen en zoenen. Dit langer dan de afgesproken tijd.
Kamila keek totaal niet op de klok. We hebben lekker liggen kletsen naderhand tot ik wel een keer terug moest naar mijn hotel, want het was de volgende dag erg vroeg.

Om een lang verhaal kort te maken.
Kamila is een super lieve dame met een lekker lichaam, mooie borsten en een mooie pik. Die niet op de klok kijkt en die haar best doet om een leuke date aan te bieden.

5/5 sterren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan