Recensie Kamila, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roderick1404

Stamgast
321
03/01/22
6.143
11
Collega's

Ik ben de planning voor komende week aan het maken en ben paar keer in Rotterdam
Ik zelf denk er aan om deze dame te bezoeken :


Goede keus of hebben jullie betere suggesties??

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DIe wordt op het andere forum besproken (NZC) De recensie aldaar is geschreven door een gerespecteerd lid, met de afsluitende woorden "Niet voor herhaling vatbaar"

Doe hier jouw voordeel mee.
 

DIe wordt op het andere forum besproken (NZC) De recensie aldaar is geschreven door een gerespecteerd lid, met de afsluitende woorden "Niet voor herhaling vatbaar"


Doe hier jouw voordeel mee.
Hoi opperman,

Bedankt dat je me een gerespecteerd lid noem van andere forum. Dat ging over de date met shemale pasion. En als je foto van pasion ziet (dankzij een ander nzc lid die ik erg waardeer van zijn bijdragen hier en daar) en nu de advertentie bekijkt staan daar nu foto's op van een andere trans. Zoek de verschillen.

In het rubriek van nzc staan 2 andere bijdragen van pasion die kort maar positief waren. Mijn negatieve ervaring was categorie wrong time want zij was niet schoon, wel de dame van de foto's, maar ze was toen niet onthaard, de hygiëne was ver zoek (onthield me van rimmen door faceas resten) en mijn besproken wensen konden daardoor niet vervuld worden🤮.

Deze advertentie hoeft niet dubieus te zijn. Het kan zijn dat de houder van de advertentie voor pasion geplaatst had en deze advertentie nu gebruikt voor kamila. Dat scheelt centen en rompslomp voor deze "trafficant". Dat is een regelneef voor dvp\tvp, die afspraken maakt met klanten buiten de advertentie om, daarnaast bemiddelt hij ook onderdak en supplies (drugs inclusief). We zien dit ook terug in verschillende recensies dat men bij telefonisch contact een andere persoon spreken dan de sekswerker. Die term heb ik van een transvriendin, waar ik 6 jaar geleden een fwb band had. In die tijd zag ik de andere kant van die wereld.

Kamila zoals ze op de foto's staat wil ik zeker meemaken, maar als het toch pasion is, dan vertrek ik. Dus deze verwarring hebben we te danken aan de houder van deze advertentie 😉

Cumgiver

Edit mod: Foto dame verwijderd, dit is tegen de forumregels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste team,

Ik snap de aanpassing weghalen van de foto, die was enkel ter info geplaatst en had een logo van kinky.nl. Met deze plaatsing kunnen leden zien dat kinky advertentie nr 7839746 vorig jaar van een andere tg dame was. Hier kom ik tevens andere foto's tegen, dus ik ontvang graag jullie toelichting. Mijn plaatsing was bedoeld om een misverstand aan te duiden
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
18 x 5
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/7839746-kamila
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren besloot ik naar Kamilla te gaan.

Het is niet de dame van de foto's, maar de dame van de foto die ik geplaatst had en door de moderator weg gehaald is. Ik conformeert me maar aam de reden daarvan, dus zal ik haar omschrijven:

Latina klein grote mega kont, pik van normale lengte en dik, knap gezicht ala pocohontas, lekker caramel getint, cup C tieten waarvan de linker een tattoo van de roos heeft.

Ze ontving in een laagbouw spermabank vlakbij de spinazoweg. Geld scoren kan je bij de Jumbo aan deze weg. Ik werd naar een huisnr geleid wat een garagebox bleek te zijn. Toen apte ze het juiste nr, omdat ze vanuit haar kamer kan zien wie daar aankomt. Toen ze de deur open deed schrok ik, het was dezelfde dame van vorig waar ik een matige date mee had. Door haar manier van ontvangst, playfull en flirten had ik daar wel zin in en rekende 150 euro af voor her volledige pakket.

De kamer was sfeervol, mooi bed en ze daagde me uit om op bed met haar mega ass te twerken. Ik belande op bed en ze begon met volle overgave mijn cumgun te pijpen. Pijpend positioneerde ze haar mega ass boven mijn gezicht en we deden 69. Haar rimmen was lastig, want die billen waren megagroot. Toen nam ze kamagra en kon ik haar pikkie pijpen. Die was heel klein maar groeide langzaam. Toen ik haar stramme kabouter stijf gepijpt had, wou ze me neuken. Kussens eronder en ze plugde zonder cd erin. Come on dacht ik met bodylotion, ik pakte mijn eigen glijmiddel, maar de penetrante was te pijnlijk, haar klit was behoorlijk dik. Een doggy standje lukte beter en het werd steeds lekkerder, kleine bijtjes in mijn rug, geile praat in mijn oren. Met poppers snuivend moedigde ik haar aan om diep te stoten. Lag lekker op mijn buik en geil fluisterde ze in mijn where to cum baby. Breed my pussy en geil kreunde ah tu puto en ik riep haar I am ya slut breed me with you hard cock.. hmmmm en toen voelde ik een haar warme zandstralen in mijn mannenkut schieten. Toen ze eruit kwam proefde ik en ik trok me lekker stijf.

Toen ging ze in doggy positie en mijn pik moest ff op gang komen. Gelukkig lukte het en zat ik in haar volle neukgrot. Best wel strak en snel lag ze op haar buik. Het was al super geil om door haar volgespoten te worden en dan haar te neuken. Ik moest haar mega billen wel goed naar buiten te drukken en een paar stoten later trakteerde ik haar op zaadsalvo's hmmmm zo geil om haar megakont vol te spuiten.

Deze date is stukken beter als die ik vorig jaar met haar had in Den Haag. De hygiëne van douche is matig, gelukkig had ik slippers bij. Dit heeft een half uur geduurd en dat voor 150 euro krijgt deze date een magere voldoende. Maar ik heb ook niet voor niets prep genomen. Beetje jammer dat er een dame op haar advertentie staat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan