WHEM Kamile, prive-ontvangst Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.627
01/07/21
1.743
93

Iemand ervaring met deze rondborstige dame???
Foto's zijn bijna te mooi om waar te zijn???
 
Mijn ego is gestreeld ? hoewel ik het ook maar heb afgekeken van @hellraiser666

De foto's zien er in elk geval uit als studiofoto's met een tropisch eiland als kunstmatig achtergrondje, en duiken ook in Madrid op:

Dat hoeft niet per se iets te betekenen, de advertentie is al twee jaar oud dus misschien zit ze echt nu hier in Nederland
 
Dame is nu verhuist naar Almere en heet nu Mila.
Gezien het feit dat ze hier nu al meer dan 1 jaar is moeten er toch wel ervaringen zijn hier op Girlsreview???
 
Jammer dat ze hier geen reviews heeft die neem ik iets serieuzer dan bij Kinky. Maar het feit dat er een filmpje bijstaat wekt wel wat meer vertrouwen.
 
Die goede reviews op Kinky vertrouw ik nooit zo, als alle diensten met 5***** beoordeeld worden, dat maak ik nou niet vaak mee.
Vertrouw trouwens de 5***** beoordelingen op Girlsreview meest ook niet, zeker als het geschreven is door een nieuwkomer.
 
Ze noemde zich trouwens de laatste keer trouwens Mila (niet meer Kamile) en zat toen in Almere. Maar nu alweer een maand of zo niet meer online.
 
De recensie van Mila (vh Kamile) staat hier.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan