WHEM Kanisha (vh Black Mistress Ayana) Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar bezocht toen ze vroeger in Amsterdam Osdorp werkte, ze was toen erg hard wat mij aansprak en ook goede sessies gehad.

Ze is lang uit beeld geweest en opeens dook ze weer op in Uithoorn en Amstelveen en toen was het teleurstelling ze is erg uit op geld en weinig resutaat

Ik ben hier inmiddels een paar keer geweest, voor het laatst afgelopen maandag. Mijn ervaring:

Minpunten:
– Niet echt speels; het is allemaal vrij serieus.
– Nauwelijks ruimte voor langere gesprekken, en soms heb ik dat wel nodig.
– Ze werkt met een aanbetaling van €60. Ik vind dat ze wat flexibeler mag zijn bij onverwachte situaties, zoals wanneer ik op het laatste moment voor werk werd opgeroepen en mijn geld kwijt was.
– Soms heb ik behoefte aan een zachtere vorm van SM, wat meer aan de erotische kant. Zij zit duidelijk meer in de richting van puur mishandeling/abuse. Op zulke dagen kies ik liever voor een andere, zachtere mistress.
– Als de tijd om is, is het ook echt om. Geen extra minuten.
– Ze houdt misschien iets té veel van straffen; ik weet dat het SM is, maar soms vraag ik me af ...........(?).

Pluspunten:
– De prijs van €150 is, voor zover ik weet, de goedkoopste in de BDSM-markt, en je hoeft geen extra's te betalen.
– Ze ontvangt nu in een dungeon in Amstelveen. Die vind ik persoonlijk veel beter dan de kamer in Uithoorn, waar ik ook ben geweest maar die vond ik echt niks.
– Ze houdt ervan om mij alles te zien opeten en drinken (caviar en champagne =p&p). Voor mij is dat een enorme plus, want veel andere mistresses walgen ervan of willen er niet eens naar kijken.
– Hard caning doet ze extreem goed
– Voor P&P ben ik tot nu toe absoluut onder de indruk geweest.

Mijn beoordeling:
Soft SM: 2
Speelsheid: 2
Harde caning: 5
P&P: 5

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan