Ik ben hier inmiddels een paar keer geweest, voor het laatst afgelopen maandag. Mijn ervaring:
Minpunten:
– Niet echt speels; het is allemaal vrij serieus.
– Nauwelijks ruimte voor langere gesprekken, en soms heb ik dat wel nodig.
– Ze werkt met een aanbetaling van €60. Ik vind dat ze wat flexibeler mag zijn bij onverwachte situaties, zoals wanneer ik op het laatste moment voor werk werd opgeroepen en mijn geld kwijt was.
– Soms heb ik behoefte aan een zachtere vorm van SM, wat meer aan de erotische kant. Zij zit duidelijk meer in de richting van puur mishandeling/abuse. Op zulke dagen kies ik liever voor een andere, zachtere mistress.
– Als de tijd om is, is het ook echt om. Geen extra minuten.
– Ze houdt misschien iets té veel van straffen; ik weet dat het SM is, maar soms vraag ik me af ...........(?).
Pluspunten:
– De prijs van €150 is, voor zover ik weet, de goedkoopste in de BDSM-markt, en je hoeft geen extra's te betalen.
– Ze ontvangt nu in een dungeon in Amstelveen. Die vind ik persoonlijk veel beter dan de kamer in Uithoorn, waar ik ook ben geweest maar die vond ik echt niks.
– Ze houdt ervan om mij alles te zien opeten en drinken (caviar en champagne =p&p). Voor mij is dat een enorme plus, want veel andere mistresses walgen ervan of willen er niet eens naar kijken.
– Hard caning doet ze extreem goed
– Voor P&P ben ik tot nu toe absoluut onder de indruk geweest.
Mijn beoordeling:
Soft SM: 2
Speelsheid: 2
Harde caning: 5
P&P: 5