WHEM Karen, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is een Venezolaanse, maar dat verandert haar uiterlijk verder niet. Reist behoorlijk rond, zijn nog advertenties te vinden uit Zwitserland bijvoorbeeld. Misschien dat Yannick actief is hier op het forum, die heeft blijkbaar ervaring.

Het is een Venezolaanse, maar dat verandert haar uiterlijk verder niet. Reist behoorlijk rond, zijn nog advertenties te vinden uit Zwitserland bijvoorbeeld. Misschien dat Yannick actief is hier op het forum, die heeft blijkbaar ervaring.
Ik zie wel een Yannick hier maar die bezoekt de dames in België. Haar prijzen zijn wel heel schappelijk voor zo'n mooie vrouw. Is Eurogirls te vertrouwen?

Eurogirls is een gewone advertentiesite. Zegt dus niets specifieks over de betrouwbaarheid. De dame lijkt me wel dvp, aangezien haar foto's ook te vinden zijn op advertentiesites uit andere landen/steden. Dat is verder niet vreemd.

Laatst bewerkt:
De dame zegt zojuist dat ze alleen genoegen neemt met transcashcard of paysafecard omdat ze zo vaak in de maling genomen is met vals geld. Wat heel opmerkelijk is aangezien de meeste puta's donders goed weten hoe geld er uit ziet. De scam achter deze kaartjes begrijp ik nooit zo goed. Wie kan dat eens uitleggen?

Zou zomaar kunnen dat het telefoonnummer van Yannick is.

Deze dame lijkt in Zwitserland overigens wel echt actief. Dit komt ook overeen met haar activiteiten op Instagram.

Laatst bewerkt:
In iedere advertentie op eurogirls staat nabij de contactinformatie een waarschuwing voor oplichting met dergelijke cards en codes, dus gewoon dom als iemand er alsnog intrapt.

Terug
Bovenaan Onderaan