Recensie Karen, Rotterdam 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pietermansch

Newbie
2
15/02/25
10
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1371787-karen
Totale kosten (in euro)
40
Bij aankomst in de straat een foto van de voordeur gekregen. Eenmaal aangekomen ging de deur vrij vlot open.

Er hangt een rooklucht in de gang.

Toen we op de kamer kwamen het administratieve afgehandeld en ben gaan liggen. Pijpen was oke en ze nam 'm helemaal. Daarna in doggy over gegaan en de daad verricht. Ze heeft best een volle kont en wordt ook goed nat.

Geen hoogvlieger maar herhalingsgevaar is aanwezig

Vind haar zeker niet fors. Ze is ook best kort. Ziet er goed uit. Pijpt goed. Kan alleen niet tegen rooklucht. Ze hield tijdens missionaris dr hand voor dr gezicht omdat ik zo zat te hijgen.

Daar kreeg ik een slappe van dus toen doggy afgemaakt

Ik had dame van te voren om een selfie gevraagd en die stuurde ze ook.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Ik kom er net vandaan. Lieve dame, pijpt geweldig. Je merkt bijna niet dat er een condoom omheen zit. Daarna in doggy verder gegaan en afgemaakt. Ze heeft een lekker warme strakke kut.
Dame is zeker niet dik of mollig en heeft een leuk gezicht

Ik kom er net vandaan. Lieve dame, pijpt geweldig. Je merkt bijna niet dat er een condoom omheen zit. Daarna in doggy verder gegaan en afgemaakt. Ze heeft een lekker warme strakke kut.
Dame is zeker niet dik of mollig en heeft een leuk gezicht
Vlgs. kinky doet zij ook aan PZC, heb je daar niet om gevraagd? Zal vast een extratje kosten.

Bij aankomst in de straat een foto van de voordeur gekregen. Eenmaal aangekomen ging de deur vrij vlot open.

Er hangt een rooklucht in de gang.

Toen we op de kamer kwamen het administratieve afgehandeld en ben gaan liggen. Pijpen was oke en ze nam 'm helemaal. Daarna in doggy over gegaan en de daad verricht. Ze heeft best een volle kont en wordt ook goed nat.

Geen hoogvlieger maar herhalingsgevaar is aanwezig
Wat vraagt ze voor een half uurtje?

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1371787-karen
Totale kosten (in euro)
€40
Toch de gok maar genomen, aangezien eerdere reacties niet zo veelbelovend waren, maar viel me eerlijk gezegd niet tegen. Ja het is geen Instagram-model maar dat mag je voor die prijs niet verwachten. De service in die zin is ook berg beperkt maar daar betaal je ook naar.

Ik werd keurig netjes naar de locatie geleid en toen de deur openging stond er een leuke dame voor me. Ze is niet zo dik als de foto's foen geloven en heeft normaal postuur. Ze heeft heerlijke borsten en heerlijke tepels. Echt harde knopjes en ik heb daar ook heerlijk meegespeeld. Helaas mocht ik er niet op zuigen en ook zoenen hield ze af. Wellicht wel als je voor een uurtje gaat maar ik was wat beperkt in tijd en wou gewoon even knallen.

Ze heeft me eerst heerlijk hard gemaakt door te pijpen en ik kon ondertussen haar borsten heerlijk vastpakken. Prima handjes vol en die tepels…oef heerlijk. Ze ging wel zo strategisch zitten dat ik verder nergens bij kon, want had op zich wel een natte vinger willen scoren.

Nadat ik goed op sterkte was gekomen vroeg ze aan mij hoe ik wou en of ik doggy wilde. Leek me prima en het was erg genieten. Ze gaf een rustige beat op de achtergrond en ik heb haar op de maar langzaam maar diep geneukt. Niet vragen of ik kon opschieten of dat fake gekreun (wat veel DVzp's wel doen). Gewoon rustig genieten en ze heeft heerlijk brede heupen en kon haar lekker tegen me aan trekken. Temeer ik voor een vluggertje betaald had kwam er wel een moment dat ik dacht okay, gas er op. Maar ook het wat harder stoten kon ze prima hebben. Heerlijk klaar gekomen en voor de prijs en die borsten voor mij zeker wel een herhalingsgevaar.

Ga haar nog wel een keertje voor een uurtje boeken en dan kijken of wat meer mogelijk is.

Ps: Scheelt denk ik wel dat ik Spaans spreekt, maar ze spreekt ook okay Engels overigens.

Terug
Bovenaan Onderaan