Recensie Karin, Mystique Thai Thai, Den Haag 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Goede ervaring hier! leuke ontvangst. Prima opbouw. Herhalingsgevaar.
 
Reserveren is een must ja. Zeker als je van ver komt. Wel goed om dan ook even te bellen of je afspraak inderdaad doorgaat als je vertrekt. Een dame kan zich altijd ziek melden natuurlijk.
En tijd is tijd bij MTT. Ik kan me niet herinneren dat ik lang heb moeten wachten op een dame.
 
Zoals ik van jullie begrijp is reserveren een must? Moet je dan nog lang wachten of staat ze dan ook echt klaar voor je.

MTT staat al zo lang op mijn lijstje, woon helaas niet in de buurt.

'Lang' is natuurlijk een relatief begrip. Meestal zorg ik dat ik er 10 tot 5 minuten van tevoren ben en dan moet ik vaak ook nog wel zoiets wachten binnen. Maar ze zijn er wel redelijk van de tijd.
 
Zoals ik van jullie begrijp is reserveren een must? Moet je dan nog lang wachten of staat ze dan ook echt klaar voor je.

MTT staat al zo lang op mijn lijstje, woon helaas niet in de buurt.

Ja, je moet zeker reserveren. Of de dame is al bezet, of er is gewoon geen kamer vrij .
En echt op tijd zijn - ik begreep dat ze bij een minuut of vijf ? te laat de dame "vrijgeven" als er toevallig iemand binnenloopt en gokt op een vrije dame of uitgevallen afspraak.
Jammer dan als jij niet bedacht had dat parkeren in Rijswijk wel ff kan duren soms.

Hoe het gaat met de tijd volmaken als je een klein beetje te laat bent durf ik niet te zeggen - in mijn ervaring kwamen de dames behoorlijk strak op (exact) het uur mij ophalen . Dus of ik heb telkens een voorganger die ook strak op tijd was, of die heeft gewoon z'n "beetje te laat aanwezig" op eigen kosten gedaan.

In elk geval de kamerbezetting is behoorlijk druk bij MTT, (er zijn soms wat meer dames dan kamers , dan krijg je de suggestie of je geen vier handen sessie wil).
De optie uitlopen is er dan gewoon niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan