Recensie Karina, Enschede 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Trevor94

Wandelaar
98
04/02/26
58
5
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1580100-karina#overview
Totale kosten (in euro)
100
ze had niet genoeg elastiekjes voor mijn volledige kledingverzoek, ze vroeg aan mij of ik die nog wilde kopen voor haar dan kon het... niet gedaan
Nja uitgekleed begon ze met pijpen deed ze aardig maar deepthroat en gagging kon niet want hij was te groot (14,5cm)...
na een minuutje of 2 pijpen stelde ze seks voor, eerst missio was wel geil alleen ze is wel wat zwaarder dan op de foto's en het moest rustig.
Ik ben besneden en gevoel is soms ver te zoeken en moet echt wel een beetje stevig door neuken wil ik komen, maar ze was goed nat dat was ook wel geil.
Toen doggy en toen kwam er dus een onaangename geur lichtelijk, Dus ik ging gewoon verder maar begon al wel aardig te zweten, zij was ondertussen al 2x klaargekomen ook wel geil. Toen weer missio en zei ze me dat ik teveel zweete en weer moest gaan liggen, Ging ze nog even pijpen en toen kwam het gezeik al met nog 5 min, Totaal niet opwindend en ik wist al dat het er niet in zat.
Leuke meid, bulgaars, deed ook wel haar best alleen de hygiëne had beter gekund een kauwgompje was ook leuk geweest. En het pijpen ze adventeert best bj, tweede keer dat ik misleid ben en dat het tegenviel... hoe ze erbij komen geen idee.

Ik denk dat ik voortaan maar gewoon naar de raamdames ga, elke prive bezoek op de aziaten na is nog een teleurstelling geweest.
Prive ontvangst is mij alleen nog maar tegen gevallen, en ik ben weer wat geld lichter met een volle zak.

Terug
Bovenaan Onderaan