Recensie Karina, Groningen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
25
23/05/23
21
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8902730-karina
Totale kosten (in euro)
425
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk weer eens een top date gehad met een Girlfriend experient gevoel ,na al die matige passieloos net niet dates de afgelopen 3 keer bij andere dames

Karina op bezoek gehad voor 2 uur wat een dame perfect plaatje voor mij gekleed in een mini rokje en high heels

Na eerst een paar wijntjes en nog iets sfeer verhogend middel lekker los gegaan prachtig lichaam
Goed diep pijpen ZC , ballen likken,zoenen hele lichaam heb ik afgelikt beter dan een ijsje, heb haar zeker een half uur gebeft waardoor ze goed nat was haar in alle posities gene.kt wat mogelijk was
duim in haar sterretje werd ze gek van de optie anaal kwam zeker voorbij maar niet gedaan,wat een goddelijke dame de beste sessie van
het afgelopen jaar,het sfeerverhogend middel bracht samen tot een ander level wat je zelden mee maakt , je betaald wat meer maar dan heb je ook wat
De finishing touch was toch wel het klaar komen in het mondje en slikken TOP.

5 sterren
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Plassex
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
kinky.nl/advertenties/8902730-karina
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijke hotel date gehad met Karina in hotelsuite. In eerste instantie voor 1 uurtje geboekt, toch altijd even aftasten, maar ze was zo enthousiast dat ik gelijk 2de uur bij heb geboekt. Eerst even in de sauna babbelen en daarna in samen in bad voor massage en mocht haar voeten likken en kussen.
Daarna door naar het bed waar ze op mn gezicht ging zitten en ik haar een behoorlijke tijd heb gebeft, ze smaakt heerlijk en geniet er ook van dus zeker een aanrader om te doen. Toen aangegeven dat als ze moest plassen dat ook wel mocht, dus door naar de douche waar ze het tijdens het beffen liet lopen.
Toen weer terug naar het bed weer beffen en daarna neuken. Nog afgesloten met een massage voor haar.

Een toppertje. Leuke praatjes, mooie (nep)tieten en een smakelijk kutje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan