Recensie Karina/Karin prive68 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnie_xyz

Wandelaar
61
14/12/21
28
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3642003-karin
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hele tijd niet meer bij de club geweest. Was in de buurt, even gebeld. Had het oog op mona, stella of rita. Enige beschikbare dames Karina en Brigitte. Brigitte staat niet op kinky, Karina wel als Karin. De gok maar gewaagd.

Vijf minuten later was ik er. Karina haalde me op. Blond met lichaam dat bij een vrouw van die leeftijd hoort. Taal, geen. 'Arbeit nicht sprechen' 😉

Leuke 45 minuten beleefd, geen beroeringsangsten, lachebekje, vollop tongen, oraal gedeelte top, massage tussendoor.

Herhaling aanwezig.

Minpunt: vind het moeilijk om me niet verstaanbaar te kunnen maken. Daarnaast hou ik van een volle kont.

Bij naar buiten gaan zag ik een donker harige krullenbol, beetje Spaans uiterlijk. Is dat Mona? Zag er lekker uit.
 
Hele tijd niet meer bij de club geweest. Was in de buurt, even gebeld. Had het oog op mona, stella of rita. Enige beschikbare dames Karina en Brigitte. Brigitte staat niet op kinky, Karina wel als Karin. De gok maar gewaagd.

Vijf minuten later was ik er. Karina haalde me op. Blond met lichaam dat bij een vrouw van die leeftijd hoort. Taal, geen. 'Arbeit nicht sprechen' 😉

Leuke 45 minuten beleefd, geen beroeringsangsten, lachebekje, vollop tongen, oraal gedeelte top, massage tussendoor.

Herhaling aanwezig.

Minpunt: vind het moeilijk om me niet verstaanbaar te kunnen maken. Daarnaast hou ik van een volle kont.

Bij naar buiten gaan zag ik een donker harige krullenbol, beetje Spaans uiterlijk. Is dat Mona? Zag er lekker uit.
Hoe ziet Brigitte eruit
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan