- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Voordat de recensie politie weer verschijnt , ik ben niet 100% zeker van het adres , het was zo godvergeten koud en te dunne jas dat ik eindelijk het lef had bij de knappe Karina binnen te vallen dat ik even niet helemaal zeker weet nu het adres. Ik kijk er de volgende keer naar.
Ik had haar al tijdje op het oog , deze knappe langharige jonge krullenbol met zwart haar, maar ze lonkt niet in het raam ,zelfs geen lachje , je moet er zelf op af ( lastig voor verlegen mensen)
Binnen is alles anders, een schat van een meid , de borsten vallen mee als ze naakt gaat en zijn naturel , en ze blijkt Duits/Turks te zijn maar Engels spreekt ze ook goed.
Pijpen en intiem ook goed , bij zulke knappe en lieve meiden duurt het bij mij niet heel erg lang om te kome ,en gewoon nog tijdje bij haar gelegen daarna.
Ik had de @Janus methode geprobeerd , niet over tijd gepraat en ook niet op gelet. Bij deze meid lukte dat vrij aardig. Ga ik zeker nog eens heen !
Ik had haar al tijdje op het oog , deze knappe langharige jonge krullenbol met zwart haar, maar ze lonkt niet in het raam ,zelfs geen lachje , je moet er zelf op af ( lastig voor verlegen mensen)
Binnen is alles anders, een schat van een meid , de borsten vallen mee als ze naakt gaat en zijn naturel , en ze blijkt Duits/Turks te zijn maar Engels spreekt ze ook goed.
Pijpen en intiem ook goed , bij zulke knappe en lieve meiden duurt het bij mij niet heel erg lang om te kome ,en gewoon nog tijdje bij haar gelegen daarna.
Ik had de @Janus methode geprobeerd , niet over tijd gepraat en ook niet op gelet. Bij deze meid lukte dat vrij aardig. Ga ik zeker nog eens heen !