Jozef Spritzl
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://beta.kinky.nl/advertenties/5805918-karla#overview
- Totale kosten (in euro)
- 200
Begon al met upsell, wat ik nooit doe. Ik zeg je baast stuurde 150 tikkie, dus dat betaal ik. No more baby, I have nice pussy..... Ja ja die kut verhalen kennen we..... 150 dus.
Hier gaan we:
Beffen, helemaal kut, alles moest langzaam langzaam, voorzichtig.
Pijpen zonder condoom afgesproken, niet nagekomen. Want zogenaamd iets met der lip. Bekende BS verhaal
Ze bleef maar pijpen en deed alles om maar niet te neuken., Veel nep kreunen erbij alsof ik daardoor zou klaarkomen, nou met een condoom om kan je me 5 uur pijpen dan gebeurt er nog niks.
O wacht, onthoud deze, ze wilde mijn sperma zien....
Op een gegeven moment gewoon weg geduwd en gezegd nu neuken !! Nieuwe condoom, glijmiddel, man man
Vervolgens der hand ertussen, dus die heb ik 3x weg geduwd, zo zijn we niet getrouwd.
Ik denk dit wordt niks meer, maar hier komt ie, ze wilde toch sperma zien.?? Mezelf voor haar afgetrokken, ze gaf me al een doekje, dus ik zeg dank je maar natuurlijk nooit de intentie omdat te gebruiken, vol over der heen gespoten, T-shirt (dat ze ook nog aan had,) der gezicht, haren......
Dus ze springt gelijk uit bed, ik lig in een deuk, ik zeg je wilde toch mijn sperma zien
Aftrekken 5 sterren, omdat ik het zelf deed !!
Hier gaan we:
Beffen, helemaal kut, alles moest langzaam langzaam, voorzichtig.
Pijpen zonder condoom afgesproken, niet nagekomen. Want zogenaamd iets met der lip. Bekende BS verhaal
Ze bleef maar pijpen en deed alles om maar niet te neuken., Veel nep kreunen erbij alsof ik daardoor zou klaarkomen, nou met een condoom om kan je me 5 uur pijpen dan gebeurt er nog niks.
O wacht, onthoud deze, ze wilde mijn sperma zien....
Op een gegeven moment gewoon weg geduwd en gezegd nu neuken !! Nieuwe condoom, glijmiddel, man man
Vervolgens der hand ertussen, dus die heb ik 3x weg geduwd, zo zijn we niet getrouwd.
Ik denk dit wordt niks meer, maar hier komt ie, ze wilde toch sperma zien.?? Mezelf voor haar afgetrokken, ze gaf me al een doekje, dus ik zeg dank je maar natuurlijk nooit de intentie omdat te gebruiken, vol over der heen gespoten, T-shirt (dat ze ook nog aan had,) der gezicht, haren......
Dus ze springt gelijk uit bed, ik lig in een deuk, ik zeg je wilde toch mijn sperma zien
Aftrekken 5 sterren, omdat ik het zelf deed !!