Wandelleeuw
Newbie
- 1
- 04/09/25
- 0
Vanavond bij Karla geweest in Ibis Badhoevedorp.
Afspraak snel gemaakt via WhatsApp, na aankomst even de financiële verplichtingen gedaan. Daarna heeft ze even kort gepijpt met cd en toen mocht ik haar doggy nemen. Zoenen wil ze niet.
Na even doggy nog even cowgirl maar zij had hierbij wat last van haar benen dus nog even missionaris waarbij ik na een minuut of 15 wel klaar was. Wat harder stoten vond ze niet zo prettig.
Betaald voor een half uur en met een ±20 minuten weer buiten.
Al met al best een prima avond maar weinig herhalingsgevaar. Ze is ook wel een paar kilo zwaarder als op de foto.
Verder is ze wel netjes verzorgd en ontvangt in een nette hotelkamer.
Het gaat overigens om deze dame
Afspraak snel gemaakt via WhatsApp, na aankomst even de financiële verplichtingen gedaan. Daarna heeft ze even kort gepijpt met cd en toen mocht ik haar doggy nemen. Zoenen wil ze niet.
Na even doggy nog even cowgirl maar zij had hierbij wat last van haar benen dus nog even missionaris waarbij ik na een minuut of 15 wel klaar was. Wat harder stoten vond ze niet zo prettig.
Betaald voor een half uur en met een ±20 minuten weer buiten.
Al met al best een prima avond maar weinig herhalingsgevaar. Ze is ook wel een paar kilo zwaarder als op de foto.
Verder is ze wel netjes verzorgd en ontvangt in een nette hotelkamer.
Het gaat overigens om deze dame
Hello guys
Hi.i'm your personal escale drom reality.with soft hands.a leasing touch and an intuitive sense for every inch of your body....
www.kinky.nl
Laatst bewerkt: