Recensie Karla, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heinz

Stamgast
250
30/09/21
171
17
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8444187-karla
Totale kosten (in euro)
200
Ik heb met deze dame 's avonds een afspraak gemaakt voor de volgende ochtend 11:00 uur. Om wat voor reden dan ook had ik mijn twijfels of Karla de volgende ochtend paraat zou zijn op de afgesproken tijd. Dat vermoeden bleek niet onterecht. Om 11 uur stond ik in de straat die zij had opgegeven geparkeerd en tevergeefs te wachten op het huisnummer. Ik belde haar en belde nog eens en nam me voor niet langer als een kwartiertje te wachten.

Plotseling kwam er een appje binnen en meteen erna een videocall. Ik nam op en zag het overduidelijk slaperige gezicht van iemand die zojuist uit dromenland kwam. Er volgde een zeer verward gesprek maar de slotsom was dat ik vijf minuten moest wachten. Die vijf werden 10 minuten maar toen kreeg ik het huisnummer.

Ik spoedde mij erheen en werd ontvangen door een bijzonder lekkere donkere dame met een mooi gezicht. De foto's zijn 1 op 1 wat je mag verwachten. Ze ontving in een portiekflatje, niks bijzonders maar wel schoon en opgeruimd. Op de slaapkamer hing wel de lucht van wiet. Dame vroeg gedurende uurtje ook nog of ze mocht roken om even een hijs van haar jointpeuk te nemen. Ik ben niet van de drugs maar ik gebruik er ook geen moeite mee. Als het je helpt om in de mond te komen: ' Go your gang!'

De seks was lekker, Karla zoent volop maar niet echt met tong. Neuken was lekker. Ik had te voren om anaal gevraagd en ze was daartoe bereid. Het is echter geen standaard service bij haar dus ik laat het buiten beschouwing in de review. Ik vond de ervaring de moeite waard en wil het nog wel eens overdoen. Ze houdt wel de tijd bij net een wekker.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan