Recensie Karla, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karb

Stamgast
Forumpionier
296
08/07/21
354
57
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8468159-karla
Totale kosten (in euro)
100
Meestal sla ik advertenties zonder review over tenzij ze me erg aantrekken. Dat was het geval bij Karla. Dame is goed zichtbaar op foto, heel klein meisje met duidelijk kleine zachte borsten en stevige kont. Communicatie was duidelijk en snel. Locatie snel gevonden. Toen ze open deed bleek het de dame van de foto's, misschien licht gefilterd, huid is iets minder egaal dan op de foto's maar verder helemaal dezelfde dame. Vriendelijk was ze, niet extreem enthousiast maar leuk genoeg om een lekker kort avontuur mee te beleven. Omdat het de eerste keer was een vluggertje genomen en ze zetten een alarm dus je krijgt de volle 15 minuten en niet na 5 minuten al commentaar dat je op moet schieten> Voor 20 euro tongzoenen erbij genomen, dat ze toen we stonden nog wel enthousiast deed maar wel wat minder werd tijdens de daad. Begonnen met pijpen zonder, daarna 96 waarbij ze een hele schone lekkere poes heeft met flinke lippen en heel kort getrimd haar, was erg lekker beffen. Maar ze ging snel over tot de daad wat bij vluggertje op zich wel logisch is. Ze deed wat flink glijmiddel erop maar werd volgens mij zelf ook goed nat dus was eigenlijk niet nodig. De sex was erg goed, in meerdere standjes haar genomen en zij leek er ook van te genieten, terwijl ik met haar hele fijne zachte borstjes nog aan het spelen en likken was. Voor een snel avontuur met een mooie jonge meid zeker het herhalen waard.

Terug
Bovenaan Onderaan