Recensie Karla, Eindhoven, Baekelandplein 20 rechts 3,94 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 626

Wandelaar
Forumpionier
57
05/07/21
49
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/4681365-karla
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Karla is een heerlijke meid en een van m'n vaker bezochte dames. Ze draagt meestal een zwart setje met zwarte stockings.

ze is lief, toont interesse en heeft een heerlijk lijfje met een superkont. Ze is inmiddels een ervaren dame op het plein dus haar leeftijd kan afwijken van mijn schatting, maar haar looks maken haar nog steeds een jong uitziend schatje.

Pijpen vind ik altijd een genot bij haar, en als ik haar doggy pak en ik voel haar nylon voetjes tegen m'n ballen dan heb ik het niet meer. Voor beffen gaat ze ook altijd braaf liggen maar daar merk ik weinig interactie moet ik eerlijk bekennen (maar ja wat wil je als je Anna gewend bent).

al met al m.i. een van de betere dames op het plein
 
Vind haar tegenvallen,
Ze is op 1 ding uit, je weet wel, legen van jullie en ons geld.
Iedereen spreekt over zo'n geweldige meid, maar ik zeg - rapport cijfer 4.5
Meer handwerk als pijpen, of ze wil niet echt.

Ga nooit met haar in zee verder.
 
Ik ben vandaag bij Karla geweest en ik heb heerlijk van haar kunnen genieten. Ze heeft me lekker lang gepijpt terwijl ik haar aan het vingeren was. Tijdens het neuken gekozen voor doggy, maar omdat ik te geil werd door haar goddelijke billen ben ik vrij snel klaargekomen. Weet iemand of ze aan pzc doet?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben al een paar jaar vaste klant bij Karla. Deze prachtige jong ogende dame / meisje heeft alles wat ik mooi vind: een jeugdig lichaam, prachtige kleine parmantige tietjes en heel mooie ogen.
Ze is heel vriendelijk en vraagt voortdurend wat ik lekker vind. Zo hebben we al heel wat kinky spelletjes gedaan. Wat een genot. ?
Ik moet me altijd behoorlijk inhouden als ze op me gaat zitten rijden! Easy zeg ik dan. Dan blijft ze heerlijk op mijn pik zitten mmmm. Uiteindelijk houd ik het niet meer en kom ik zeer heftig klaar. Hopelijk is ze snel weer terug van vakantie in haar thuisland Roemenië.
 
Deze dame ontvangt nu ook prive. Ze ziet er goed uit.
Helaas, doet ze geen TZ en PZC. Dat laatste vind ik wel een vereiste.
Haar prijzen liggen voor mij te hoog voor de aangeboden service.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week voor het eerst na de lockdown weer eens op het plein geweest. Ik vond het maar een treurige bedoeling als ik eerlijk ben. Weinig wandelaars, een aantal ramen gesloten en een hoop lege stoelen. De dames waar ik eigenlijk zin in had waren er geen van allen. Al lange tijd benieuwd naar Karla dus heb het maar een geprobeerd. Ik wil eerst zeggen dat ik snap dat mensen helemaal weg zijn van haar want het is een hele lieve meid en ziet er top uit. Maar voor mij was het een eenmalig iets gezien er niet echt een klik was. Vond zelf het pijpen een beetje matig en werd er niet echt warm van. Doggy met Karla is daarentegen zeker een aanrader. Al met al een prima ervaring maar voor mij persoonlijk zit er geen herhaling in.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/4681365-karla
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week op Kinky een recensie geschreven. Hierna heeft ze de reviews uitgezet. Waarschijnlijk totdat ze een nieuw account aanmaakt.

Dame bezocht ik heel vaak, service was toen heel goed. Elke keer bij binnenkomst deed ze automatisch mijn broek open en begon mij te pijpen en lekker deed ze dat. Neuken deed ze ook goed, strak kutje. Maar nadat ze moeder was geworden, handje er tussen. Pijpen ook minder, mocht niet veel aanraken. Maar zoals ik het hier lees is er niks veranderd of verbeterd.

Ze scoort voor mij gemiddeld of net onder gemiddeld.
 
Vorige week op Kinky een recensie geschreven. Hierna heeft ze de reviews uitgezet. Waarschijnlijk totdat ze een nieuw account aanmaakt.

Dame bezocht ik heel vaak, service was toen heel goed. Elke keer bij binnenkomst deed ze automatisch mijn broek open en begon mij te pijpen en lekker deed ze dat. Neuken deed ze ook goed, strak kutje. Maar nadat ze moeder was geworden, handje er tussen. Pijpen ook minder, mocht niet veel aanraken. Maar zoals ik het hier lees is er niks veranderd of verbeterd.

Ze scoort voor mij gemiddeld of net onder gemiddeld.
Ik ben al een hele tijd niet meer op het plein geweest, ik ging bij haar op bezoek. Ze werd moeder? echt?
 
Vorige week op Kinky een recensie geschreven. Hierna heeft ze de reviews uitgezet. Waarschijnlijk totdat ze een nieuw account aanmaakt.

Dame bezocht ik heel vaak, service was toen heel goed. Elke keer bij binnenkomst deed ze automatisch mijn broek open en begon mij te pijpen en lekker deed ze dat. Neuken deed ze ook goed, strak kutje. Maar nadat ze moeder was geworden, handje er tussen. Pijpen ook minder, mocht niet veel aanraken. Maar zoals ik het hier lees is er niks veranderd of verbeterd.

Ze scoort voor mij gemiddeld of net onder gemiddeld.
Inderdaad, ook ik was min of meer vaste klant bij karla. Tot een goede week voor ze tijdelijk 'verdween'. opeens slechte service en na een goed jaar afwezigheid was ze terug. Haar vorig jaar nog eens bezocht maar zoals 'vroeger' werd het niet meer...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Plassex
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/4681365-karla
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pracht van een figuurtje, wil absoluut goede service bieden, en vraagt regelmatig "do you like it" en of ik het like, heerlijk geraffineerde spelletjes, facesitting, tepelspel kortom ze gaat er wel voor. Beetje stil dat wel en soms moet je ze vragen wat initiatief te nemen, en voordat je het weet zit er een fles poppers onder je neus en sounds in je piemol,.
Zeker te weten dat het genieten is bij haar, doet bijna alles om het je naar de zin te maken, aanrader? absoluut! Voor de liefhebber van voetjes, ze heeft kleine voetjes die ook nog eens smal zijn, ;)
 
Zondag op bezoek geweest bij deze heerlijke dame. Lekkere kinky sessie van half uur met pijpen een vinger en daarna een strapon bij mij naar binnen. Terwijl ze mij hard neukte en aan het aftrekken was sloeg ze me met haar andere hand in mijn gezicht. Daarop heerlijk klaargekomen. Thanks Karla genoten van goede combinatie tussen pijn/genot/onderdanigheid, super geil!
 
Ik kom al een tijdje bij deze dame. Ze heeft een kinky (meesteres) kant die ik erg opwindend vind.

Haar kontje likken
Haar voeten likken
Spuugt in mijn gezicht en mond
Slaan in mijn gezicht
Knijpen in mijn tepels
Plassex gevend

Voor de rest doen we.
Pijpen
Beffen
Doggy
She on top
Me on top

Bij Karla staat hygiene hoog op het lijstje. Vooraf wast ze je pik. En tussendoor ook. Condoom wordt vervangen als ze het nodig acht. Dit is niet storend.

Ze heeft recentelijk het tarief voor een uur verhoogd van 150 naar 200.
 
Nou, basistarief is nog steeds €50 dus dat is niet veranderd. Karla daarentegen wel, ze is m.i. Wat brutaler en gedurfder geworden afgelopen jaar. Inclusief in m'n ogen kijken als ik klaarkom en lekker wat dirty talk. Het blijft een lekker en geil ding!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
25-30
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zojuist even een bezoekje gebracht aan Karla.

Ik ben het eens met het gros van de reacties. Karla is een leuke en spontane meid. Hiernaast heeft ze een mooi slank figuur met een leuk kontje en mooie kleine borstjes.

Ze begon met pijpen. Hierbij mocht ik haar borsten aanraken. Ze zoog lekker hard maar ging niet echt diep. Toen ik haar uitdaagde dieper te gaan kwam ze halverwege. Met haar andere hand speelde ze met mn ballen.

Uiteindelijk ging ze lekker bovenop. Hierbij mocht ik weer haar mooie borsten aanraken. Tevens kijkt ze me lekker geil in mn ogen. Vervolgens toen ik bijna kwam geswitcht naar doggy. Hierbij schreeuwde ze roemeens en engels dat ik haar harder moest neuken en hoe lekker ze het vond. Toen mooi afgemaakt.

Al met al echt aanrader.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
het was een zeer slechte ervaring. Ik zou haar niet aanbevelen en ik zal niet meer teruggaan.

Bewerk: Ik heb meer details toegevoegd in een aparte reactie.
 
Laatst bewerkt:

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.390
Berichten
723.738
Leden
33.363
Nieuwste lid
Damevanplezier
Terug
Bovenaan Onderaan