Recensie Michelle, Tilburg 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan de Wiipper

Wandelaar
94
18/10/21
45
16
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/516384-michelle
Totale kosten (in euro)
€100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Al een paar keer bij deze dame geweest. Dame ontvangt in een nette woning in het centrum van Tilburg. Je wordt verzocht om naar een parkeerplaats te rijden en daar wordt je dan op gehaald. De foto's in de advertentie komen niet overeen met de dame in kwestie. Bij aankomst op de parkeerplaats moet je haar bellen en komt ze naar je toe om kennis te maken, ze geeft dan ook duidelijk aan van als je het niets vind het geen probleem is dat je afhaakt. (De dame is stevig gebouwd.) Ik ben echter al enkele keren bij haar geweest en ik mag gelijk door komen naar haar woning. Ze kan heel lekker pijpen en je mag klaarkomen in haar mond alleen slikt ze niet, als je klaar ben gekomen loopt ze naar de wasbak om haar mond te spoelen. Vervolgens nog enkele standjes mogelijk ze heeft het het liefst op zijn hondjes.
 
Ik heb haar ook al maanden getracht te bellen als ze aan het werk is.
Maar neemt nooit aan.
Ze ontving vind vroeger achter den bosch ergens en dat was altijd goed.
Ook heb ik ze in Tilburg al eens onmoet maar is nu niet meer te bereiken
 
De prijs kwaliteit mag je goed noemen , dame pijpt lekker, en neukt goed in doggy standje. Is wel een maatje + , als je daar geen problemen mee hebt, kun je er goed mee neuken, spuugt de lading inderdaad in de wasbak uit, maar als dat gebeurt is kun je weer vrolijk verder gaan. ontvangt in een nette flat met een goed bed, dit is dus ook tevens een ervaring bij de dvp thuis neuken.
Moet er toch weer eens een keertje langs gaan, de foto's op kinky zijn ter aandacht, Michelle lijkt er in de verste verte niet op, dus als je afspraak maakt naar van de foto kom je van de koude kermis thuis.
 
Heeft te maken dat ze niet herkenbaar wil zijn voor de familie, maar als je een afspraak maakt ,is dit ook een van de eerste dingen die ze aan geeft, bij mij tenminste wel.
Ontvangt wel in een gebied met betaald parkeren, van 2am tot 4am vrij :rolleyes:
 
Ik ben hier jaren geleden geweest, en heb daar hele goede herinneringen aan. Niet omdat ze bijzonder mooi was maar omdat ze er zelf zo van genoot. Dat was trouwens in Breda, en ze was toen nog niet mollig. Ondanks dat ze je nu waarschuwt dat ze fors is geworden zou ik haar graag nog eens bezoeken. Maar het is me niet meer gelukt een afspraak te maken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent nog geweest…. Sluit me aan bij de recensie van bassie en jordy….

Lekkere volle dame, die er heerlijk van geniet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan