Recensie Stephanie, Art du Tantra, Dilbeek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

anallover91

Newbie
1
13/02/24
1
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/stephanie-580
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor de eerste keer een Tantra massage gehad.
Na lang twijfelen, zoeken en lezen op dit forum gekozen voor Art du Tantra uit Dilbeek.
Over Art du Tantra is er reeds een topic maar niet specifiek over Stephanie en wou haar toch zeker vermelden.

Via WhatsApp een berichtje gestuurd en kreeg snel antwoord, ik kon kiezen uit Veronique en Stephanie.
Via whatsapp dan ook het adres toegestuurd gekregen en ik kon anderhalf uur later al gaan.
Dan toch gekozen voor Stephanie en was meer dan aangenaam verrast.

Parkeerplaats vinden in niet evident maar dan maar op de parking van een supermarkt gaan staan en 3min te voet.
Langs buiten ziet de woning er wat oud en afgeleefd uit maar binnen is alles zeer proper en opgefrist.
Stephanie zelf deed de deur open, weliswaar in gewone dagdagelijkse kledij en werd onmiddellijk naar een zeer ruime mooie kamer begeleid.
In de kamer de financiële kant afgerond en dan mocht ik mij douchen in de grote dubbele inloopdouche.

Stephanie kwam enkele minuten later terug binnen en ik mocht plaatsnemen op het bed.
Zij heeft zich dan uitgekleed en ik was zeer onder de indruk van haar verschijning!
Een pracht van een lichaam, zeer strak lekker kontje, alles is mooi geschoren, knap snoetje en mooie verzorgde en gelakte nagels.
Wel kleine borsten, ik denk een B-cup, dus liefhebbers van grote borsten zoeken best iemand anders.
Haar leeftijd kan zeker kloppen, er zal volgend mij niet meer dan 2j verschil op zitten.
Vanaf dit moment wist ik dat opgewonden geraken al zeker geen probleem zou zijn.
Ze zag dat het mijn eerste keer was en stelde me onmiddellijk gerust en heeft me kort uitgelegd hoe het verloopt.

Ze is begonnen met zachte strelingen op mijn rug, daarna is ze overgegaan naar een relaxerende massage met warme olie.
De massage zelg was zeker niet slecht en zeer relaxerend, hoewel er voor mij persoonlijk iets meer druk mocht zijn bij de massage.
Moest ik haar dit gezegd hebben had het zeker geen probleem geweest volgens mij.

op het einde van het relaxerende gedeelte teasde ze men jongeheer was en is ze over gegaan naar het erotische gedeelte van de massage.
Dit was zeker de moeite!! Een plezier voor het oog en lichaam, ze weet haar kontje, borsten, lichaam en benen zeer goed te gebruiken.
En dan mocht ik op mijn rug gaan liggen en begon het moeilijkste deel van de massage (voor mij dan toch).
Aanraken mag, maar niet tussen de benen, laat me duidelijk zijn dat dit zeer moeilijk was om die knappe meid met haar benen open op 5cm van mijn gezicht te hebben terwijl mijn jongeheer goed gemasseerd werd!
Uiteindelijk een zalig orgamse gehad en nog 10minuutjes met haar naast me op bed liggen praten.
En als afsluiter samen gedoucht en elkaar ingezeept.

In totaal ben ik 1,5u binnen geweest en een echte massage van 60min gekregen.
Douchetijd werd niet meegeteld.
Alles is wel te doen in het frans maar dat was voor mij geen probleem.

Herhalingsgevaar is ZEER groot voor mij!
Ik twijfel juist nog of ik terug voor stephanie ga of een andere dame.
 
Terug
Bovenaan Onderaan