Recensie Resi, Tilburg 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stef078

Wandelaar
39
15/06/22
19
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/573149-resi
Totale kosten (in euro)
79
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na wat WHEM berichten te hebben gelezen de proef op de poes genomen. Dame ontvangt in Tilburg nabij het centrum op discrete lokatie. Parkeren kan bijna voor de deur, wel betaald… afspraak maken ging eenvoudig via Whatsapp, ze zegt dat ze niet reageert maar dat bleek anders. Tijd en tijdsduur afgesproken, adres ontvangen en aangebeld.

Resi doet snel open, bij binnenkomst bleek ze erg klein van stuk, kort geblondeerd haar en echt een omaatje waar je jaren naast zou kunnen wonen zonder dat je ooit wilde gedachten krijgt. Enfin, eenmaal binnen bleek het een keurig adresje met een aangename ruimte voor de daad. Kleertjes uit, liggen en Resi zocht haar weg naar mn Joopventiel. Ze heeft flinke borsten, redelijk lijf (niet echt dik) en enkele bijzondere tatoeages…. Na een minuut of 10 pijpen vond ik het wel welletjes en heb ik haar boven op mn kloppende dop gezet. Eerst langzaam, toen sneller en uiteindelijk flink de versnelling er op en gaan!

Net binnen het half uur heerlijk klaargekomen, heertje gewassen en al kletsend de uitgang opgezocht. Bij uitchecken betaald en heengegaan.

Wat me opviel, ze is snel weer in de kleding, loopt wat moeilijk en klets veel (ook over ervaringen met andere wandelaars). Geen namen en nummers overigens.

Gewoon een keer doen! Voor vrij weinig mag je alles en zo'n oudere hete donder is best s geinig.
 
Foto's zijn van flink aantal jaren geleden. Ontvangt je in normale kleding en geen geile lingerie. Voordeel is, ze staat binnen notime in haar nakie bij je om te beginnen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan