Recensie Karla Grimbergen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deesisvrijrandom

Wandelaar
53
09/12/21
45
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heel goede ervaring. Ik ben meestal gevoeliger voor meisjes met foto's die er wat realistischer uitzien in plaats van die glamourshots. Dat was bij Karla dus het geval. Al was ze wel wat voller dan ik verwacht had afgaande op de foto's. Vooral foto's van haar gezichtje en borsten. Maar hoewel ze volslank was, zaten de proporties wel goed en ik vind een beetje buikje ook nog wel sexy.

Ze was super vriendelijk en het was makkelijk om met haar af te spreken. Ze zat in een appartementsblok in Grimbergen waar ik nog al eens een afspraakje had, zelfde appartement ook. Communiceren was soms wat moeilijk, ze sprak wel engels maar niet al te veel. Maar dat maakte ze wel goed met lichaamstaal. Waar ik altijd op afknap is als dames op voorhand akkoord gaan met bv tongzoenen en dan als je aankomt er niets van bakken. Dat was hier zeker niet het geval. Vanaf dat ik binnen was ging ze er direct voluit voor. En dat is ook de hele date lang gebleven.

Eerst hebben we wat afgetast en gezoend, daarna vroeg ze of ik graag speeltjes had. Had ik eigenlijk weinig ervaring mee dus ik zei van why not? Haalde ze een kleine vibrator boven waarmee ik haar kutje lekker nat heb gemaakt. Terwijl bleef ze mij ook zo geil aankijken. Dan pakte ze wat glijmiddel en gingen er twee vingertjes richting mijn anus. Iets later nieuw condoompje over de vibrator en ik was weer een nieuwe ervaring rijker. Lekker om zo gepijpt te worden. Het pijpen zelf was vrij standaard, ook niet echt te lang maar ik stond intussen beregeil en wou neuken. Dus met die vibrator in mijn reet is ze op mij komen zitten en begonnen we aan cowgirl. Iets later geswitched naar missionaris en redelijk kunnen doorpompen. Lang hield ik het niet vol voor ik mijn lading in haar mondje spoot. Heerlijk.

Effe alles weer fris maken en 10 minuutjes gemasseerd worden. Dan kwam ze weer naast me liggen en begon het tasten/zoenen weer. Haar intussen ook effe klaar gevingerd waar ze zichtbaar van kon genieten. Terug effe gepijpt worden en beginnen aan ronde twee. Dat was ook best de moeite. Doggy ingezet en dat heerlijke geluid beginnen maken als je iemand met een dikke reet stevig kan pakken. Ze bleef maar "harder" roepen tot ik echt volle kracht aan het stoten was. Had in een andere review (Super Marta) al gezegd dat ik nog nooit zo hard iemand langs achter had gepakt, laat ons zeggen dat dit een gelijkaardige ervaring was. Terug klaargekomen in haar mondje. Intussen stond ze echt kletsnat en heb ik haar nog klaargebeft. Daar was ze zeer dankbaar voor. Ze was stevig aan het kronkelen en haar benen hadden mijn hoofd in een stevige headlock.

Laatste tien minuten nog wat gechilled op bed en wat gedronken. Nog wat gezoend en dan was het jammer genoeg weer tijd om te vertrekken. Als je ze graag een maatje meer hebt dan garandeer ik je een topervaring. Ik had ze gevonden op Quartier Rouge, maar haar zoekertje staat niet meer online.
 
Ik ben daar recent ook geweest,lekkere kont en borsten dat wel maar het was meer handjob dan blowjob beetje te ruw zelfs,haar vibrator nam ze ook om zichzelf op te warmen, ik had de indruk dat ze me snel buiten wou, cowgirl gedaan en toen ik doggy wou keek ze al op haar gsm,heb van die kont toch ff genoten, komen en gaan
Denk niet dat ik nog terug ga
 
Ik ben daar recent ook geweest,lekkere kont en borsten dat wel maar het was meer handjob dan blowjob beetje te ruw zelfs,haar vibrator nam ze ook om zichzelf op te warmen, ik had de indruk dat ze me snel buiten wou, cowgirl gedaan en toen ik doggy wou keek ze al op haar gsm,heb van die kont toch ff genoten, komen en gaan
Denk niet dat ik nog terug ga
Kan ik me niet echt in vinden. Bij mij was er geen handjob en op de tijd heeft ze ook nooit gekeken, heb een vol uur binnen gezeten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan