Recensie Karla (Mol), Duisburg Vulkanstraße, Eros 26 k217 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Capitano

Newbie
19
11/11/22
12
6
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
I dont remember the room number but it was on the right side 217 to 215. She is from Moldova really looking good, slim with beauty face but..
But the action was the bad one, quick bj and after that every position she changed after 1 min, 3 positions was very quickly, atmosphere was like "ok give me money and go"

My biggest mistake in Eros.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
200
Afgelopen zaterdagavond ben ik weer eens bij Karla geweest. Was er in oktober vorig jaar ook al eens geweest. Volgens mij is het kamernummer hetzelfde gebleven. Karla is inderdaad een geldwolf maar ik kan het me veroorloven en ik vind haar ongelofelijk mooi. Gekozen voor een half uurtjes voor €100,=. Gevraagd of ze ook aan tongzoenen deed. Ja, maar dat was €100,= extra. Even getwijfeld maar toch gedaan ook omdat ik tongzoenen bij sex erg opwindend vindt. Dat tongzoenen doet ze vol overtuiging dus het was een zeer 'prettige' ervaring.

Voor mij zeker voor herhaling vatbaar alleen woon ik niet in de buurt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag einde van de middag een bezoekje Vulkanstraße. Direct naar Eros 26 binnen gegaan en gekozen voor de beeldschone slanke Karla.

Aan de deur afsproken voor drie standjes. Naar het financiële gedeelte even gewassen. Pijpen kan ze erg goed en de standjes waren ook meer dan prima.
Je mag haar goed hard pakken, daar heb ik ook goed gebruik van gemaakt. Jammer dat ik niet vaak in Duisburg kom anders had ik haar zeker vaker bezocht.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Zaterdagavond bezocht ik voor het eerst Eros 26. Ik volgde de aanbevelingen op die ik van de deelnemers aan dit forum had gekregen. Ik kwam om 18 uur aan en parkeerde mijn auto op de parkeerplaats achter het gebouw. Er stonden veel auto's, maar er waren nog vrije plaatsen.

Ik betaalde 2 euro bij de ingang en ging naar de bovenste verdieping. Bij de bar is een toilet. Binnen lijkt het gebouw op de gevangenis uit de film The Shawshank Redemption. Eerst liep ik door de tweede verdieping, bij kamer 707 waren geluiden te horen en stonden een paar voorbijgangers. Sommige vrouwen maakten me meer bang dan dat ze me aantrokken. Ik ging naar de eerste verdieping en aan de linkerkant stond een slank meisje met donker haar. Ze heet Karla. Ze zei dat ze uit Moldavië kwam. Ik denk niet dat dat waar is. Ze vroeg 50 euro voor 15 minuten.

We gingen naar binnen. Ze kleedde zich heel snel uit. En alles ging snel. Toen we seks hadden, kraakte het bed heel erg. Ik had het gevoel dat het bed uit elkaar zou vallen. Tijdens de seks lag haar hand tussen ons in, ze haalde hem niet weg. Soms kneep ze met haar vingers in mijn penis en dat deed een beetje pijn. Ze vroeg me ook om haar haar niet aan te raken. Ze rolde met haar ogen en dat zag er meer grappig dan sexy uit. Daarom probeerde ik niet naar haar te kijken. Toen ik klaar was, stond ze heel snel op uit bed en begon zich aan te kleden. Ik bleef niet eens een paar seconden liggen om op adem te komen. Het was heel snel voorbij. Ze toonde geen emoties, alleen een geforceerde, onoprechte glimlach.

De volgende keer ga ik niet meer naar haar toe.

Terug
Bovenaan Onderaan