Recensie Karla , Schippersstraat 40/1( Dom.Rep) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 18138

Meubelstuk
3.085
08/11/22
3.537
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zo gisteravond eens buiten mijn boekje gegaan. Een heel klein dametje , ook nog Latina dat wat ik zelden kies.
Maar ze heeft een knap snoetje , prachtige natuurlijke borsten en ze zit heel rustig en lief te wachten op klanten.
Na wat oogcontact de stap gewaagd met lage verwachting. Ondanks nauwelijks Engels voelde ik al n klik ( doet ze goed) .En het viel mee , je krijgt je tijd , er is een timer op 20 , en de service is zeker goed. Bij het neuken zij on top kijkt ze heel de tijd in je ogen ,zo geil.
Ze mag dan wel klein zijn maar ze kan t goed hebben. Het lijkt ook dat ze er in plezier in heeft ( Al is dat altijd een gewaagde uitspraak)
Een lach op haar gezicht.
Herhaling? Ja goed mogelijk .
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Karla is een vriendelijk dame. Erg spraakzaam is ze niet maar ikzelf die avond ook niet zo dus dat kwam goed uit. Kan Nachtjager zijn recensie zeker beamen. Ze is wel écht klein, het viel me nog eens extra op wanneer ze haar benen introk tijdens 'normal position'. Haar borsten zijn de moeite als je het mij vraagt, mooi, groot en helemaal echt. Haar huid vond ik opmerkelijk zacht.
Kortom, is de €50 zeker waard.
 
Ik bevestig graag voorgaande recensies.
Karla is EN bloedmooi EN superlief EN geeft een goede service EN heeft een betoverende glimlach EN zorgt ervoor dat je voldaan buiten stapt.

Enig nadeel is dat ze slechts enkele woordjes Engels beheerst, communicatie zeer moeilijk.

Herhalingsgevaar: hoe sneller, hoe liever doch een vaste dame zal het waarschijnlijk niet worden, daar laat ik mijn huidige vaste dame beetje verderop nooit voor vallen.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele weken geleden bij dit Dominicaans poppetje geweest.
Alleen al die trappen richting haar kamer , achter dergelijke welgevormde billen is de moeite al.
Haar Engels is inderdaad zeer beperkt, maar haar lichaamstaal maakte alles goed.
Ben niet direct fan, dat m'n lul met een nat doekje wordt schoongeveegd, maar dit is ook het enige minpunt.
Pijpen kan dit poppetje geweldig, zelden dat m'n lul zo stokstijf is bij het pijpen , dus heb ik maar snel gevraagd dat ze on top mocht komen.
En hier ook, geweldig.
Kan ook niet anders, want alleen maar al het zicht van die prachtige borsten, die in een variërende tempo de salsa zaten te swingen, was gewoonweg sexy.
Ook hier heb ik haar wat moeten afremmen om niet te snel te komen.
En om te eindigen, had ik dan doggy gevraagd.
En zelden zo'n geweldige en uiterst geil en sexy doggy beleefd.
Hier ook, draait ze haar hoofd en kijkt je recht in de ogen, met een grote glimlach en glinsterende oogjes.
Dat en met die uiterst sensuele bewegingen van haar heupen en billen, dat toch wel typerend is voor Dominicaanse vrouwen, hebben mij snel tot een onvergetelijk hoogtepunt gebracht.
Nadien samen nog even rustig op bed gebleven, tot haar wekkertje afging.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan