Recensie Karla 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Trevor94

Vaste klant
206
04/02/26
155
14
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Zo wat een prachtige petite vrouw maar helaas heel druk, Meerdere keren gezien maar telkens met een man aan het praten.
Tot ze een sigaretje opstak en toen maar gelijk naar haar toe gelopen, het was 3 uur en ze had geen tijd, pas om 6 of 7 uur...
Een tijd afgesproken.

Eindelijk was het dan zover, ze had maar een half uur de tijd helaas, want gauw op de kamer wilde ik al graag langer met haar blijven,
Leuk gesprek en de seks was ook goed, ze zei i like it slow and sensual dat vond ik wel jammer, Maar uiteindelijk mocht ik wel flink stoten en diep.
Geweldige kamer, Dit is wel een dame waar ik makkelijk 200-250 per uur voor zou betalen, En dat voor maar 60p30.

Heerlijke dame die er veel zin in heeft, ze vind het ook lekker om gebeft te worden en haar anus gelikt te hebben,
zij on top en toen missio heerlijk uitzicht, Tijdens het zoenen vroeg ze of ik veel bier had gehad, Helaas wel schuldig want ik hoefde niet terug te rijden.
Vond ze wel jammer want ik kwam uiteindelijk niet, En volgens mij wilde ze dat wel graag, De volgende keer moest ik eerst met haar op de kamer voordat ik een biertje mocht😅 Dit krijgt snel een vervolg! En dan zal ik haar ongetwijfeld gaan pannekoeken.

Jammer dat de dames 50 euro extra willen voor vingeren, Ik zal het nooit betalen...

Terug
Bovenaan Onderaan