WHEM Karma TS, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo heel af en toe probeer ik wel eens een TS die er vrouwelijker dan vrouwelijk uitziet en ben toen bij deze Karma geweest in Utrecht.

Het was nog in de periode dat ze €150 vroeg voor een halfuurtje en het was een top date en absoluut de dame van de foto's met enorme tieten die er super echt uitzien!

Had gezegd dat ik niks wilde zien of voelen en daar hield ze zich ook aan. Het was net alsof ik een kutje aan het neuken was en dat was heerlijk!

Tegenwoordig vraagt ze €200 voor een halfuurtje en dan moet je in een continue staat van straal bezopen zijn verkeren om dit soort prijzen te vragen!

FUCK OFF!
 
Zo heel af en toe probeer ik wel eens een TS die er vrouwelijker dan vrouwelijk uitziet en ben toen bij deze Karma geweest in Utrecht.

Het was nog in de periode dat ze €150 vroeg voor een halfuurtje en het was een top date en absoluut de dame van de foto's met enorme tieten die er super echt uitzien!

Had gezegd dat ik niks wilde zien of voelen en daar hield ze zich ook aan. Het was net alsof ik een kutje aan het neuken was en dat was heerlijk!

Tegenwoordig vraagt ze €200 voor een halfuurtje en dan moet je in een continue staat van straal bezopen zijn verkeren om dit soort prijzen te vragen!

FUCK OFF!
Waarom ga je dan naar een she male als je niks wilt zien of voelen?
 
Ik liep vroeger altijd kokhalzend het kamertje op de Wallen uit als ik weer eens was gelokt door een shemale 😂😂😂 en als ze klaarkwamen was dat nog erger, gatverdamme


Tegenwoordig doe ik nog steeds vrijwel niets met hun leuter, maar het idee dat ze hem hebben en je hem ziet bungelen maakt het geil, ofzo. Het is echt een mindfuck eigenlijk.


Ik ben in mn jongere jaren (waarbij ik ook vet veel drugs gebruikte enzo) wel verder gegaan en heb ze gepijpt en ben weleens geneukt, maar kwam er al heel snel achter dat dat niets voor mij is.
 
Deze karma is echt een geile lekkere dame ik heb haar meerdere malen bezocht ze is echt echt lief boter geil en sexy maar die prijs dat ze vraagt is voor mij een reden om haar niet te bezoeken zelf heb ik haar zo een drie of vier keer bezocht ze is echt een aanrader en letterlijk mooier sexier en geiler dan menig vrouw
 
Haha nee hoor zeker niet, ik heb niks met mannen, vind ze eigenlijk gewoon best vies en daarnaast doe ik het maar 1 keer in het jaar. Op dat moment is het lekker, maar achteraf heb ik er toch altijd weer spijt van....

Dont we all. Speel gewoon met die pik joh, spijt hebben we allemaal achteraf. Maar wel geil ervoor en tijdens.😜
 
Ik liep vroeger altijd kokhalzend het kamertje op de Wallen uit als ik weer eens was gelokt door een shemale 😂😂😂 en als ze klaarkwamen was dat nog erger, gatverdamme


Tegenwoordig doe ik nog steeds vrijwel niets met hun leuter, maar het idee dat ze hem hebben en je hem ziet bungelen maakt het geil, ofzo. Het is echt een mindfuck eigenlijk.


Ik ben in mn jongere jaren (waarbij ik ook vet veel drugs gebruikte enzo) wel verder gegaan en heb ze gepijpt en ben weleens geneukt, maar kwam er al heel snel achter dat dat niets voor mij is.
Ik weet wel waarom haar prijzen exorbitant geworden zijn en dat is omdat ze zich moeiteloos zonder condoom laat nemen en zich maar al te graag laat vol spuiten!
Hmmm dat trekt mij nou juist weer niet, tenzij je niet lang meer te leven hebt misschien
 
Haha klinkt interessant. Wat voor dirty dingen doet zij precies. Kan je daar iets meer over delen? En wat doet zij niet? Is ze dominant of juist onderdanig? Hardcore of juist softer?
Ja ze is vooral bottom en zoals bamberdam zei als ze oogje op je heeft laat ze haar eigen zonder condoom neuken maar ze is super schoon ze ruikt super lekker ze zoent lekker se pijpt lekker zr vind niet leuk als je haar pijpt of iets ze is vooral bottom
 
Je maakt me wel nieuwsgierig maar voor dat geld zijn er genoeg andere dames voor meer dan 1 uur
Ik ben gewoon eerlijk ze is prima ze ziet er net zo lekker uit als op de foto's maar door die belachelijke prijzen van haar bezoek ik haar niet meer anders zou ik had blijven bezoeken 250€ voor half uurtje gaat gewoon te ver ze pist geen cola of honing weetje en ze is niet gemaakt van snoep
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan