Recensie Karol Lelystad 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Javaanlover

Newbie
4
08/08/21
2
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9098300-karol
Totale kosten (in euro)
100€
Karol Lelystad

Heb deze jongedame 2 x in korte tijd bezocht
Omdat ik het vermoeden al had dat dit juweeltje niet zo lang zal blijven in,
Lelystad (Nederland).
Gisterdag / avond was haar laatste dag jammer genoeg.
Dit was voor mijn echt een toppertje foto's kwamen exact overeen een plaatje om te zien ik was werkelijk van begin tot het eind onder de indruk van Karol.
Tijdens mijn eerste bezoek rustig aan gedaan de boel even aftasten enkele dagen later tijdens het tweede bezoek haar flink aangepakt met doggy style ze genoot hier zichtbaar en hoorbaar van en vroeg mijn na de betaalde 30 minuten 100€
Of ik nog wat langer wilde blijven op haar kosten hier zij ik natuurlijk geen nee tegen
En heb haar er nog eens flink van langs gegeven geweldig deze meid een echte aanrader een dame die je als geluk heb eens tegen komt en hoop dan ook dat ze snel weer terugkomt naar Nederland
Karol Lelystad

Laatst bewerkt door een moderator:
Karol Lelystad

Heb deze jongedame 2 x in korte tijd bezocht
Omdat ik het vermoeden al had dat dit juweeltje niet zo lang zal blijven in,
Lelystad (Nederland).
Gisterdag / avond was haar laatste dag jammer genoeg.
Dit was voor mijn echt een toppertje foto's kwamen exact overeen een plaatje om te zien ik was werkelijk van begin tot het eind onder de indruk van Karol.
Tijdens mijn eerste bezoek rustig aan gedaan de boel even aftasten enkele dagen later tijdens het tweede bezoek haar flink aangepakt met doggy style ze genoot hier zichtbaar en hoorbaar van en vroeg mijn na de betaalde 30 minuten 100€
Of ik nog wat langer wilde blijven op haar kosten hier zij ik natuurlijk geen nee tegen
En heb haar er nog eens flink van langs gegeven geweldig deze meid een echte aanrader een dame die je als geluk heb eens tegen komt en hoop dan ook dat ze snel weer terugkomt naar Nederland
Karol Lelystad
Hier nog wat foto's van dit juweeltje
Jammer dat je voor tongzoenen €50 moet aftikken

Terug
Bovenaan Onderaan