- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7444796-karolay
- Totale kosten (in euro)
- 150
Net terug van een mijn allerslechtste ervaring ooit, afspraak maken ging mooi vlot via WA , aangekomen was het erg donker kon niet goed zien of het de dame van advertentie was, eenmaal boven kon ik zien dat ze het niet was, alarmbellen begonnen te rinkelen, had weg moeten gaan, maar ja toch geil en de dame was niet lelijk, dus proberen maar . 1 uur afgesproken voor 150 met 2x komen met p.c. en massage en kissing.
Eerste ronde viel.nog wel.mee , ze deed echter bijna niets uit hield haar borsten bedekt en haar halve buik.. maar daarna mevrouw had geen zin om te masseren maar wou gemasseerd worden,toch aangedrongen dat ik gemasseerd wilde worden, dit stelde geen zak voor, dan maar neuken doggy, duurde allemaal te lang en ze wou het met de hand afmaken, mocht echt nergens aan zitten , ben toen maar opgestapt, deze dame nooit weer !!!
Eerste ronde viel.nog wel.mee , ze deed echter bijna niets uit hield haar borsten bedekt en haar halve buik.. maar daarna mevrouw had geen zin om te masseren maar wou gemasseerd worden,toch aangedrongen dat ik gemasseerd wilde worden, dit stelde geen zak voor, dan maar neuken doggy, duurde allemaal te lang en ze wou het met de hand afmaken, mocht echt nergens aan zitten , ben toen maar opgestapt, deze dame nooit weer !!!