WHEM Karyn Bayres Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ÝES, vandaag bij Karyn geweest, vanmorgen nam ze contact met me op. Ze was inderdaad paar dagen ertussen uit geweest.
Gelijk voor vanmiddag afspraak kunnen maken.
Prachtige sterke gespierde vrouw, nog beter dan op foto's. Ze laat graag zien hoe sterk ze is, gelukkig kon ik wel er redelijk wat tegenover stellen.
Voor mij een ervaring rijker, toch heel speciaal, en als liefhebber van de wat meer gespierde dames, elke eurocent waard. Ook de reis, in totaal 3 uren had ik er meer dan graag voor over, blijft toch een enerverende ervaring. Ben ruim uur volop met haar in de weer geweest. Ze maakt je stoutste dromen waar..
Details laat ik beter maar achterwege, zij die haar kennen weten genoeg. Ze is open en heel vriendelijk, nadien beiden over van alles bijgepraat, o.a. over haar sportieve prestaties.
Denk dat ik snel een vervolg afspraak ga maken. Tjonge dat we hier niet meer van deze echte gespierde dames treffen in NL.
Ze wist nog een paar leuke anekdotes over Tomorrow land te vertellen, en wel heel veel op de foto werd gevraagd. Dat verbaast me totaal niet met haar bod...
Ik zei het toch
Meer dan alle moeite waard
Leuke dame leuk gesprek en goede sex
 
Gister opnieuw bij Karyn geweest
Het is ver rijden maar zeker de moeite waard het was al warm maar Karyn maakte het nog warmer wat heeft ze een uithoudingsvermogen de sex is gewoon top met haar ze wil nog gespierder worden voor haar nieuwe wedstrijd ze traint als een dolle zei ze goede sex en leuke dame ik ga snel weer langs
 
Gister opnieuw bij Karyn geweest
Het is ver rijden maar zeker de moeite waard het was al warm maar Karyn maakte het nog warmer wat heeft ze een uithoudingsvermogen de sex is gewoon top met haar ze wil nog gespierder worden voor haar nieuwe wedstrijd ze traint als een dolle zei ze goede sex en leuke dame ik ga snel weer langs
@Zandpad fan is ze nog actief en zo ja ook in Nederland
 
Ikzelf ben vorige week nog by karyn geweest.
Ontvangt vlakbij Tilburg, contact gegevens staan gewoon op kinky.
Was mijn tweede bezoek, en zal binnenkort nog wel een volgen.
Ze is nu ook druk met trainen, is voornemens om eind van jaar weer een contest te doen, dus nu reeds flink gespierd en sterk.
Op sex gebied is ze ook erg actief en heeft een bere sterke conditie, die ze ook vol inzet, ze lust er wel pap van:p
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan