Recensie Karyna, Schilde 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
512
29/10/21
462
61
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-girl-487587022.html
Totale kosten (in euro)
50

Een langbenige Roemeense, superslank, net niet skinny en volgens mij iets groter dan de 1;74 uit de advertentie
Ik was getriggerd door haar lange, grote kutlippen en had afgesproken om haar uitgebreid te beffen en dan handjob te eindigen;
Goeie deal gemaakt want ze heeft me nog even pmc gedaan, zo'n dikke rode condoom. Ze pijpte overigens best aardig, jammer van de dikke cd
Ze ontving me recht uit de douche met handdoek omgeslagen die op de kamer direct uitging terwijl ik nog maar juist mijn veters loshad.
Ze was druk bezig het bed te fatsoeneren en op te rommelen in de kamer zodat ze te pas en te onpas in hurkzit zat of gebogen rechtstond. Het uitzicht op de grote flappen was zalig. Ze vindt zelf haar grote lippen niet mooi.
Ze heeft kleine tieten Acup met dikke donkere tepel
Ik heb haar dus lekker lang mogen uitlikken en mijn ding kunnen doen, zij zat op haar gsm. Eigenlijk boeide dat mij niet, veel te druk bezig met haar poes, zeker een kwartier gebeft, zelfs iets langer.
Hierna even haar poesje gevuld in missionaris maar ze lag een beetje ongemakkelijk zodat we vrij snel overgingen naar de afgesproken handjob; cd eraf goed wat glijmiddel en ik moet zeggen dat ze me afgerukt heeft met heel veel gevoel, leuke tempowisselingen en met de juiste handklemming; ze heeft dit meer gedaan.
Het is zeker de vrouw van de fotos, hoewel ze er live beter uitziet
Ze heeft een beetje een laconieke houding, doch weet wel wat ze wil
Toch niet veel herhalingsgevaar ondanks de superlekkere grote kutlippen

Terug
Bovenaan Onderaan