Kassy stond al lang op mijn 'to do list' maar het kwam er maar niet van. Onlangs heb ik haar bezocht, afspreken ging makkelijk via WhatsApp en ik kon vrij snel terecht. Adres in het zuiden van de stad, in Moerwijk. Parkeergelegenheid goed, met OV ook prima bereikbaar. Kassy zelf is de dame van haar foto's, "what you see is what you get". Haar Engels is goed genoeg voor een leuk babbeltje, af en toe begrepen we elkaar minder goed, maar ook dan kwamen we eruit

De date zelf vond ik geslaagd. Geen zin alles hier in detail te vermelden, zijn wel paar dingen die ik er nog wil uitlichten:
- Ze stelt inderdaad, anderen schreven het eerder, wel wat vragen tijdens de date. Sommige vragen waren misschien beetje bijzonder, maar ik stoorde me er niet aan. Had het idee dat ze gewoon zichzelf was, en dat vind ik een fijn gevoel

Dus gewoon netjes de vragen beantwoord
- Ze is ook af en toe met doekjes in de weer, na het beffen, na
pzc. Hoeft van mij eigenlijk niet, ik ben superschoon en Kassy was dit zelf ook. Uiteraard respecteer ik dit van haar, en het was niet dusdanig vaak dat ik me eraan stoorde.
- Intiem krijgt van mij de volle 5 *
Eerst trakteerde ze me op een zalige pussyslidesessie (mc) en die ging vrij natuurlijk over in cowgirl. Echt buitengewoon lekker gefinished!
Kortom prima date met Kassy, kan zomaar dat ze me nog eens terugziet, al hou ik ook van afwisseling. Thank you, Kassy!