Recensie Katalina, Den Haag (vh Utrecht, Amsterdam) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HendrickLamar

Vaste klant
133
05/01/22
160
13
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Plassex
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20cm
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7743804-katalina
Totale kosten (in euro)
250
Een date om nog jaren over terug te denken..

Na een paar appjes heen en weer, kon ik mij snel melden bij deze beauty want ze verblijft praktisch om de hoek bij mij (ook wel eens leuk)!
Werd snel binnen gelaten en werd ontvangen met een tongzoen! Ze ziet er werkelijk waar prachtig uit. Ik durf zelfs te zeggen dat ze er knapper uit ziet in het echt dan op de foto's in de advertentie.
Super mooi setje aan, lekker tongen en even snel opfrissen voor het echte feest kon beginnen!
Zonder verder in al te veel detail te treden: we hebben elkaar gepijpt en geneukt! Was echt fantastisch!!!
Bloed geil ook, doet lekker mee en is soms een tikje dominant

En oef.. die pik deed wel eventjes pijn. Maar het was het helemaal waard! Ben heerlijk hard genomen en zijn allebei 2x klaargekomen!

Na vertrek zag ik dat ik er 1h 15min binnen was dus ze is geen klokkenkijker pur sang! Echt het gevoel gehad dat zij er net zo veel zin in had als ik
10/10!

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1335478-katalina
Totale kosten (in euro)
200
Alweer 2 weken geleden bezoekje gepleegd. Normaal is Sariane m'n vaste prik maar was in de bui voor wat anders.
Prachtig poppetje van een dame. Kleine naturel borsten met tepelpiercings. 't was later op de dag (rond 9u 's avonds) en ze had wat moeite met haar lul omhoog krijgen en hard houden denk ik. Veel wisselen van standjes en tussen mij neuken haar neuken.

Overall goede ervaring. Ze zoent graag, vond m'n bos krullen leuk om mee te spellen en was erg onder de indruk van de enorme lading die ik over haar heen spoot. De 19cm haalt ze ondanks haar positieve foto's niet maar ze heeft een prettige pik die er bij mij (vergeleken met Sariane vooral) goed in gleed.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
15 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1335478-katalina#overview
Totale kosten (in euro)
€ 120,-
Vandaag weer eens zin in een trans. Daar had ik de hele week eigenlijk al zin in maar vandaag had ik er ook de tijd voor. De gelukkige werd Katalina. Had haar al eerder in de week een berichtje gestuurd en toen bleek ze nog in Mariahoeve te zitten maar vandaag was zij te vinden aan de andere kant van de stad en daar moest ik toevallig net zijn. Na een korte berichtenwisseling kreeg ik het adres. En daar bleek ik al eens te zijn geweest voor Isabella de Braziliaans/Italiaanse milf. Hoe zou het met haar zijn, onvindbaar op Kinky in ieder geval.

Ik werd welkom geheten door een lange vriendelijke Colombiaanse guapa. Na de betaling en het uitkleden begon ze heerlijk te knuffelen en te zoenen. Uiteindelijk op het bed beland waarna ik haar leuke tietjes in mijn mond kreeg geduwd. Wat ik niet vaak tegen kom, beide tepels zijn versierd met een klein dun ringetje. Vervolgens begon Katalina te pijpen (mc) wat ze niet onverdienstelijk deed. Hij ging er echt helemaal in. Heerlijk. Daarna wilde ze geneukt worden (ook mc) en kroop ze bovenop. Daar is ze de volgende 15 minuten niet meer af geweest. Kreeg de indruk dat ze het niet heel onprettig vond. Uiteindelijk het achter haar staand afgemaakt waarop ik mocht klaar komen op haar rug. Heel lekker allemaal.

Al met al een leuke ervaring en voor mij was 30 minuten, die volledig werden volgemaakt, voldoende. Haar heb ik niet gepijpt en zij heeft mij niet geneukt, ben 100% top, maar de 19 cm red ze niet. Voor mij maakt dat allemaal niet uit.

Als het zo uitkomt ga ik, zeker voor de half uur prijs die met € 120,- heel schappelijk is tegenwoordig, nog wel weer eens een keer langs.

Terug
Bovenaan Onderaan