Recensie Katalina, Leeuwarden vh Den Haag, Assen, Zaandam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu Dieren en ook in het Duitsland en Italië?
Drukke dame!

 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18 cm?
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/leeuwarden/2294274-katalina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Katalina gisteren bezocht in leeuwarden. Gevoelens zijn een beetje gemixt:

In eerste instantie had ik afgesproken voor 45 minuten 150 euro. Het grote nr bordje misste, maar bij de deurbel zelf stond wel het juiste huisnummer. Binnen in de trappengang was het hartstikke donker, vanaf de eerste verdieping werkte geen enkel licht daar.

Eenmaal de kamer bij Katalina binnengekomen had ik het gevoel dat we beide opgewonden van elkaar werden. Ze vroeg of ik een muziekje op wilde hebben en begon daarna nog wel allemaal appjes af te werken. Een enkele minuut later ging de aandacht wel naar mij toe.
Helaas wilde ze alleen pijpen zonder condoom voor 50 euro extra. Ik gaf aan niets meer bij me te hebben. Ze stond op het punt de condoom er bij te pakken, maar ging wel in op mijn voorstel om er dan 30 minuten van te maken ipv 45 minuten. Zo begon ze me zonder condoom te pijpen, maar ik wilde graag 69 elkaar pijpen, dit kon gelukkig. Het duurde allemaal maar erg kort en al snel ging ze meer half naast/half boven me zitten in een wat dominantere houding dat ik haar moest pijpen.

Na 1 minuutje ging het condoom om en werd ik anaal genomen. Je merkt dat ze erg graag dominant is, maar dat ze wel voorzichtig het anaal begint om rekening met je te houden. Er werd niet geforceerd om me zo snel mogelijk klaar te laten komen, sterker nog ze genoot er erg van. Mijn benen omhoog houdend deed ze al het werk en soms boog ze voorover te tongzoenen en op andere momenten hield ze ferm doch voorzichtig genoeg mijn keel vast. Ik genoot er echt van. Op een gegeven moment kwam ik klaar en ging ze nog door met doorstoten. Ik gaf aan dat het gevoelig begon te worden, toch zette ze nog even door en kwam toen zelf in het condoom klaar.

Al met al ben ik vrijwel 30 minuten binnen geweest. Ik heb erg genoten van de passie en het enthousiasme, maar hoe het appartement en de kamer er uit zag was niet super best. Ook het doorstoten terwijl het gevoelig was kan voor een ander een nadeel zijn, ik kon er zelf wel tegen gelukkig. En qua uiterlijk, wat een koppie zeg! Ook het lichaam was prima, al was haar kont iets minder mooi in model dan de foto's tonen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan