WHEM Katarina-Genk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Leuke geile meid. Wordt goed nat en bijna alles is mogelijk bij deze geile slet. Ze is minder strak als je had gehoopt voor die prijs. Wel een geil uurtje gehad.

Jammer dat ze alles behalve fris rook. Haar kutje stonk en kontgaatje rook naar stront. Ze doet veel bare seks.
Ik heb het met condoom gedaan. Teveel risico voor soa en zoniet vanwege de geur had ik hem niet zonder ingestopt. Ze is ook veel besproken ook op een andere forum.

Hygiene is ver onder de maat. Zag haar niet opfrissen ervoor of erna. Medelijden met de klant na mij 🤣 .
 
Leuke geile meid. Wordt goed nat en bijna alles is mogelijk bij deze geile slet. Ze is minder strak als je had gehoopt voor die prijs. Wel een geil uurtje gehad.

Jammer dat ze alles behalve fris rook. Haar kutje stonk en kontgaatje rook naar stront. Ze doet veel bare seks.
Ik heb het met condoom gedaan. Teveel risico voor soa en zoniet vanwege de geur had ik hem niet zonder ingestopt. Ze is ook veel besproken ook op een andere forum.

Hygiene is ver onder de maat. Zag haar niet opfrissen ervoor of erna. Medelijden met de klant na mij 🤣 .
Op welke andere forum is ze nog besproken ik ben enkele keren Gegaan meestal een leuke tijd met haar beleeft maar nu vind ik haar helaas niet terug. Jij nog iets meer weet als je me de andere forum eens wilt stierf want ben wel Benieuwd
 
Er er al iemand bij haar geweest?
Grts
Hey ik heb een vraag heb je ooit met haar afgesproken? Ik heb enkele keren met ze afgesproken maar op heden hoor ik weinig tot niets meer van haar iemand die weet hoe ik haar kan bereiken om eens een afspraak te boeken want vind haar Profiel niet terug
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan