WHEM Kate Amsterdam Asian

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ik ben een tijd geleden bij haar geweest. Kan nu niet echt goed meer een recensie over haar schrijven.
Wat ik me nog kan herinneren was ze niet onaardig. Maar ze was tijdens mijn afspraak nogal gehaast.
Ben er ook niet zeker van of zij de persoon van de foto is. Op de foto ziet ze er mooier uit.
Het was voor mij een voldoende. Niet slecht, maar ook niet goed.
Ze is overigens wel echt student. Velen adverteren ermee. Maar zij is echt student. Leeftijd klopt ook.
Massage stelde niet zoveel voor. De rest was voldoende (P) tot OK (N). Een 6,5 voor de moeite van mij.
 
Vast wel, het zijn de dames rondom het Wimbledonpark die voor elk extra handeling een extra vergoeding willen.
Onlangs bij Anna geweest, lieve dame niet echt aantrekkelijk (beetje borsten maar een achterwerk als broodplank) vroeg ook voor elk dingetje een extra, ze zit inmiddels in Hoorn
 
Ze vraagt voor alles extra. Die lage prijs is een lokkertje. Sex is 50 extra, pzc is 50 extra.
Ik vroeg of ze aan tongzoenen doet aangezien dat in haar advertentie staat. Een keiharde nee en gelijk een block.
Okay.... Gewoon mijden dus.
 
Onlangs een afspraak met Kate gemaakt. Haar foto's wijken wel af met de realiteit. Daarnaast twijfelde ik over haar oorspronkelijke gender. Voor een 23-jarige vrouw heeft ze een zware stem, ik durf niet met zekerheid te zeggen dat ze geboren is als vrouw. Wat denken jullie?
 
De Kate waar ik ben geweest was op zeker een vrouw. Een jonge studente. Dat was ruim een half jaar geleden. Was wel een ander dan de foto. Maar zag er goed uit. Ik heb wel het idee dat ze op een of andere manier het account aan anderen doorgeven als ze zelf niet kunnen. Dat gebeurt bij Chinezen ook wel eens.

Ik heb destijds maar 50 euro hoeven betalen, maar ik wilde voor een uur bij haar komen. Maar ze moest snel weg dus ze had maar een half uur tijd. Zoals ik al eerder schreef de massage stelde niet zoveel. Maar P + N. Was ok voor die prijs. Achteraf was ik blij met een half uur. Dus mijn ervaring was wel ok.
Wat er nu geschreven wordt is dat er een andere vrouw op dezelfde naam zit.
 
Het doorgeven van het account had ik nog niet eerder gehoord. Wellicht dat dezelfde naam door meer dan 1 vrouw gebruikt wordt. In mijn geval was het ook wel duidelijk een studente en afkomstig uit Laos. De massage was oke!

Qua lichaamskenmerken was het in dit geval ook zeker een vrouw, alleen de stem liet mij twijfelen. Herken je dit niet?

Achteraf geen verkeerde ervaring gehad, ze was ook best aardig. Toch zou ik er zelf niet op herhaling gaan.
 
Het doorgeven van het account had ik nog niet eerder gehoord. Wellicht dat dezelfde naam door meer dan 1 vrouw gebruikt wordt. In mijn geval was het ook wel duidelijk een studente en afkomstig uit Laos. De massage was oke!

Qua lichaamskenmerken was het in dit geval ook zeker een vrouw, alleen de stem liet mij twijfelen. Herken je dit niet?

Achteraf geen verkeerde ervaring gehad, ze was ook best aardig. Toch zou ik er zelf niet op herhaling gaan.
Min of meer dezelfde ervaring gehad. Massage vond ik minder, maar ik ben ook betere gewend. De rest was wel ok. Op zeker was het een student. Want ik heb een hele tijd met haar over haar studie gesproken en ze kon er veel over vertellen en had het ook over studiegenoten. Niet echt een verhaaltje wat je uit je hoofd leert om als student over te komen.

Wat ik bedoelde met doorgeven van een account is dat sommige vrouwen als ze 1 of 2 weken niet kunnen werken, gewoon een vriendin laten werken op het account. Later nemen ze het zelf dan weer over. Het was niet de dame van de foto. Maar dat gebeurt meer. Ze was zeker niet onknap en ook best aardig.
Toch is er bij mij ook geen herhalingsgevaar. Dat van die zware stem heb ik niet ervaren. Ze had een gewone lichte vrouwenstem. Rest van de ervaring komt ongeveer wel overeen.
 
Wat ik bedoelde met doorgeven van een account is dat sommige vrouwen als ze 1 of 2 weken niet kunnen werken, gewoon een vriendin laten werken op het account. Later nemen ze het zelf dan weer over. Het was niet de dame van de foto. Maar dat gebeurt meer. Ze was zeker niet onknap en ook best aardig.
Toch is er bij mij ook geen herhalingsgevaar. Dat van die zware stem heb ik niet ervaren. Ze had een gewone lichte vrouwenstem. Rest van de ervaring komt ongeveer wel overeen.
Gevoel dat er dit maal misschien een vriendin op het account aan het werk was. Lichte vrouwenstem had ze in ieder geval niet. Qua opleiding weet ik alleen dat ze Fashion studeert in Amsterdam, veel meer vertelde ze er ook niet over.
 
Onlangs een afspraak met Kate gemaakt. Haar foto's wijken wel af met de realiteit. Daarnaast twijfelde ik over haar oorspronkelijke gender. Voor een 23-jarige vrouw heeft ze een zware stem, ik durf niet met zekerheid te zeggen dat ze geboren is als vrouw. Wat denken jullie?
Ik ben er ook geweest en twijfel ook aan haar gender. zware stem en hard lichaam.
 
Een aantal keer bij Kate geweest, studente uit Laos. Een hele fijne tijd gehad. Massage was vooral lekker omdat ze in je oor likt en geile dingen zegt. Denk ook dat als je een echte massage wil je gewoon naar een salon moet gaan.
Maar goed, lekker geneukt ook anaal en ben flink gepijpt. Mocht zo vaak klaarkomen als ik wilde. Daarna wilde ze klaar gevingerd worden, kletsnat was ze, erg lekkker. Al met al een hele leuke tijd. Zeker vaker heen. We hadden wel een klik dat moet ik wel zeggen. Als je relaxed en ontspannen bent en haar gewoon haar ding laat doen en tijdens de massage oprechte interesse toon krijg je dat dubbel en dwars terug.
 
Een aantal keer bij Kate geweest, studente uit Laos. Een hele fijne tijd gehad. Massage was vooral lekker omdat ze in je oor likt en geile dingen zegt. Denk ook dat als je een echte massage wil je gewoon naar een salon moet gaan.
Maar goed, lekker geneukt ook anaal en ben flink gepijpt. Mocht zo vaak klaarkomen als ik wilde. Daarna wilde ze klaar gevingerd worden, kletsnat was ze, erg lekkker. Al met al een hele leuke tijd. Zeker vaker heen. We hadden wel een klik dat moet ik wel zeggen. Als je relaxed en ontspannen bent en haar gewoon haar ding laat doen en tijdens de massage oprechte interesse toon krijg je dat dubbel en dwars terug.
Geen twijfel of haar gender? En wat rekende ze voor dat complete pakket?
 
Maar goed, lekker geneukt --> met een neo-vagina is dat niet zo makkelijk, dan moet je meteen aan de slag met glijmiddel, Daarna wilde ze klaar gevingerd worden, kletsnat was ze, erg lekkker. --> een neo-vagina kan amper vocht produceren. Dus dit is voor mij een heel belangrijk bewijs. Al met al een hele leuke tijd. Zeker vaker heen. We hadden wel een klik dat moet ik wel zeggen. Als je relaxed en ontspannen bent en haar gewoon haar ding laat doen en tijdens de massage oprechte interesse toon krijg je dat dubbel en dwars terug.
@Switch , je zegt een aantal dingen die heel belangrijk zijn. Ja, sommige vrouwen hebben gewoon een zware stem. Maar verderop zeg je dat haar kutje er ook goed uitziet. Een neo-vagina ziet er in het algemeen niet zo uit als een echte vagina. Dus dit vind ik allemaal prima.
 
Als ik wil afspreken moet ik eerst foto's van mezelf naar haar toesturen. Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt???

En ze is niet goedkoop, hoor. Starttarief voor die tantra massage is 100 en als je dan nog intiem wil of andere dingen, komt er steeds 50 bij. Dus als je met haar wil pijpen en anaal, en gewoon intiem dan ben je 250 euro verder. Dan ben ik benieuwd hoe lang het seksgedeelte dan is in die totale date. Ik heb wel massagesalons gehad waarbij het in de laatste tien minuten even gauw gauw moest (Faa bij Siwa Thai). maar wel het volle tarief betalen.

Bij die Kate of Irin of hoe ze ook heet zou ik dan eigenlijk voor die 250 euro vanaf moment nul willen beginnen met de seksdingen en als er daarna nog tijd over is, dan mag ze lekker tantraën, niet andersom.
 
Als ik wil afspreken moet ik eerst foto's van mezelf naar haar toesturen. Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt???

En ze is niet goedkoop, hoor. Starttarief voor die tantra massage is 100 en als je dan nog intiem wil of andere dingen, komt er steeds 50 bij. Dus als je met haar wil pijpen en anaal, en gewoon intiem dan ben je 250 euro verder. Dan ben ik benieuwd hoe lang het seksgedeelte dan is in die totale date. Ik heb wel massagesalons gehad waarbij het in de laatste tien minuten even gauw gauw moest (Faa bij Siwa Thai). maar wel het volle tarief betalen.

Bij die Kate of Irin of hoe ze ook heet zou ik dan eigenlijk voor die 250 euro vanaf moment nul willen beginnen met de seksdingen en als er daarna nog tijd over is, dan mag ze lekker tantraën, niet andersom.
ik kan je helaas niet verder helpen want ik heb haar niet bezocht. Wel app contact gehad maar het lijkt er inderdaad op dat er al snel zulke bedragen gerekend gaan worden en voor een wellicht matige service en veel twijfel bij anderen over haar of zijn gender denk ik dat ik deze aan me voorbij laat gaan.
 
Ik heb andere ervaringen gehad met 'Kate'.
Ik zie een mix van overeenkomende, en afwijkende, zaken voorbij komen dus hierbij mijn ervaring.

Dit is van een tijdje geleden, misschien rond juni? Weet het niet helemaal zeker meer.

Kate reageert snel op whatsapp, en wil inderdaad eerst een foto van je ontvangen. Als reactie daarop, krijg je ook meer foto's van haar (ongevraagd, maar ok).

Ik had van tevoren hier wat recenties gelezen, en gezien dat er extras waren. Niet zo'n zin in 70 + 50 te betalen voor een half uurtje sex en half bakken massage van een mogelijke trans, dus op goed geluk van te voren de prijs duidelijk proberen te maken.
En dit lukte; tweemaal confirmed dat het 70 was voor 30 min massage EN sex. Niet naar pzc gevraagd.

Ze ontving een paar minuten vanaf centraal lopen, vlakbij wat dames achter ramen, in een klein appartementje.
Ze heeft me eenmaal aangekomen een behoorlijke tijd laten wachten. Erg irritant en was bijna vertrokken.

Eenmaal binnen was ik blij toch een meisje aan te treffen, dacht ik. Ik wilde graag eerst sex en dan de massage om te relaxen, waarmee ze akkoord ging. Ze begon vanzelf te pijpen zonder condoom, hierna sex met condoom. Daarna nog een massage om de tijd te vullen. Het relax gedeelte was niet helemaal overgekomen denk ik, want ze begon een body-2-body massage met allemaal hitsig gefluister in je oor.
Ze vond dat ik bij toekomstige afspraakjes een uur moest inboeken, zodat we tijd hadden voor een extra ronde.
Dit alles voor de afgesproken 70. Geen extras.

Ik merkte al snel bij het begin van de sex, dat dit toch echt wel een post-op trans was. Het is een overtuigend meisje, zeker als je er niet te erg op let, en het kutje ziet er aardig genoeg uit, maar ik ben er van overtuigd dat het geen echte was.
Dit gebaseerd op de manier dat het eruit zag, hoe het voelde tijdens de sex, de noodzaak voor veel glijmiddel en haar pogingen om haar kutje enigszins af te schermen met haar hand. Ze wilde ook absoluut niet gebeft worden.
Beetje lichte paniek vanuit haar zelfs toen ik hier aanstalten naar maakte.
Gelukkig ook maar achteraf eigenlijk..

Ik was er niet op uit om een trans te neuken, en als het duidelijk was geweest met de kleren aan dan was ik omgedraait. Maar ze is erg overtuigend, aardig, en 70 voor een klein aziaatje massage, sex en pzc is een prima deal dus heb gedaan alsof ik niets door had.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij was het niet de dame van de foto. Maar een hele andere aziatische student. Wel een echte student en ook echt een vrouw. Deed geen afscherming van delen van het lichaam. Was alleen erg gehaast. Zei ze overigens vooraf. Ik hoefde maar de helft van normaal te betalen. Maar het was een vrouw, maar heel iemand anders dus. Was ook in een studentenhuis dus misschien werken er meer op dezelfde advertentie. Was ook echt een student, want ze vertelde echt veel over haar studie en waar ze mee bezig was.
 
Het is in principe deze advertentie. Maar je treft nooit de vrouw van de foto. Wel een asiatische vrouw. Maar het zijn steeds verschillende. Ik had toevallig wel een echte studente. Ze leek een beetje op de foto. Maar ze was het niet.

Wel een echte studente, want ze vertelde helemaal over haar richting, hoe het ging daar en wat ze allemaal moesten doen. Zo in detail. Dat kan je bijna niet instuderen. Ze wist ook op al mijn vragen er over een goed antwoord.

Maar ik denk dat meerder vrouwen van dit account met steeds dezelfde foto's gebruik maken. Ik had het toevallig goed getroffen, maar een andere dag of een week later kan er heel iemand anders zijn. Beetje zoals sommige chinezen ook doen.
 
Thanks voor je snelle reactie!
De prijs is natuurlijk erg verleidelijk maar de wisselende verhalen die ik hier zie doen me twijfelen. Vooral dat sommige twijfelen aan de gender van haar, maar als meerdere dames gebruik maken van dit account, dan kan je net pech hebben en de trans krijgen.

Bedankt voor deze info!
 
Diegene die ik trof was zeker geen trans. Denk dat ze maar 1.60m was. Kleine handen, kleine voeten. Echt vrouwelijk. Voor mij geen reden om te twijfelen. Maar zoals ik al zei. Volgens mij maken meerdere personen gebruik van hetzelfde account.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan