Recensie Kate, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deckx

Meubelstuk
Forumpionier
1.610
02/07/21
3.952
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4722809-kate
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het was in een hotel met een anonieme ingang, maar waar je een pasje nodig hebt voor de lift. Ze moest me dus bij de lift ophalen. Toen de liftdeuren open gingen stond zij daar dus: Kate. Kate is een heerlijk mooie Venezolaanse waar ik maar al te graag bij in de lift stapte, maar het was niet de dame waar ik meende een afspraak mee te hebben. Normaal vertrek ik vrijwel direct in een situatie waar een dergelijke gedaanteverwisseling plaats heeft gevonden, echter stond Kate wel al op mijn wensenlijstje. Er ging nog iemand mee in de lift, dus een directe kennismaking zat er ook nog niet in. Ze was zomers gekleed met een kleurig topje. In de kamer aangekomen was ze duidelijk op de hoogte van het app gesprek dat er had plaatsgevonden en ze maakte een positieve indruk. Ik besloot de gedaanteverwisseling maar niet ter sprake te brengen en met Kate de date voort te zetten.
Ze paradeerde door de kamer, bewonderde zichzelf in de spiegel, gebood mij me van mijn kleding te ontdoen en bedacht zich dat er ook betaald moest worden door mij. Inmiddels had ze zelf enkel nog een rode slip aan. Tijd voor mij om in de douche te stappen. Ze vroeg of ze ondertussen nog lingerie aan moest trekken, maar het leek mij wat overbodig om weer terug nieuwe zaken om het lijf te gaan hebben. Blijkbaar vond ze minder zelf ook een goed idee, want toen ze een handdoek kwam brengen was ook de rode slip verdwenen. Haar lichaam was nu in volledig naakte glorie te bewonderen: mooie vormen waar een getalenteerde plastisch chirurg aan de billen heeft geboetseerd. De borsten dan weer door een iets minder groot talent, maar het kon de pret zeker niet drukken.
Omdat er PZC was afgesproken werd er een zeer grondige inspectie van het gereedschap uitgevoerd en waren ook de babywipes niet ver weg. Maar toen ze eenmaal aan de slag ging was het heerlijk. Ze heeft goede techniek in huis en keek me zo nu en dan geil aan. Toen ze na tijdje vroeg of het altijd was om te gaan neuken koos ik er dan ook voor dat ze het pijpen nog even wat langer voortzette. Tijdens het intieme gedeelte was ze actief. Ik had het eerste standje gekozen, maar vervolgens nam zij ook initiatief voor de afwisseling.
Dat was dan ook allemaal wel goed, maar er waren ook wat minpunten. Zoenen is ze duidelijk niet de grootste liefhebber van en met tong al helemaal niet. Hoewel ze met een uitdagende vibe begon, veranderde dit in een steeds meer zakelijke, dit begon eigenlijk al met de hygiëne inspectie. Kate is duidelijk een pro, heeft een goede inzet en is een zeer mooie dame, maar net dat beetje meer ontbrak voor mij.

Toen ik weer thuis kwam werd ik nog wel even nieuwsgierig hoe het nu zat met die andere dame die ik eigenlijk zou ontmoeten. Via de app werd geclaimd dat ik enkel met Kate had gecommuniceerd en dat zij de communicatie voor een aantal dames verzorgde. Ik sluit niet uit dat dit het geval was, maar haar Engels was niet zo bijzonder en ze sprak liever Spaans. Een booker die de schone schijn probeert op te houden lijkt me aannemelijker. Hoe dan ook een prima ontmoeting met Kate gehad.
 
Het is vrij simpel: extra service (pzc) is extra betalen (50 euro). Dit was via de app al duidelijk gecommuniceerd en dus geen verrassing.
 
Dat zou kunnen. Ik krijg overigens niet de indruk dat het haar veel extra dates oplevert, want nieuwe recensies volgen ook niet. Dat is eigenlijk de standaard wanneer ik een recensie schrijf, zelden dat er nog één volgt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan