Recensie Kate, Rosmalen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Montauban

Wandelaar
31
19/01/23
67
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9564354-kate
Totale kosten (in euro)
160
Kate is in het Belgische gedeelte wel besproken in de rubriek WHEM (Kate, Aarschot).

Nu is ze in Nederland en na het lezen van haar advertentie contact gelegd en een afspraak gemaakt. Ik heb in het verleden eenmaal thuisontvangst dame bezocht wat een fiasco werd.
Dus zenuwachtig voor de tweede thuisontvangst dame ooit in mijn wandelescapades (heb voornamelijk clubs bezocht in mijn leven).
Kate was allesbehalve een fiasco.
Niet de knapste dame, maar wel lief schattig en lekker in bed. Je moet wel van stevig houden, want de dame is behoorlijk mollig (maar daar hou ik dus van)
Een dame die haar afspraken nakomt en geen klokkijkster is.

Pzc en nzc mogelijk, maar zelf gekozen voor alleen pzc, voor beide toch wel veiliger ook al laat Kate zich regelmatig testen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9564354-kate
Totale kosten (in euro)
275
Ik ben een tijdje terug geweest en gekozen voor een trio met haar vriendin, met pzc en cim. Het was heerlijk. Het zijn niet de knapste dames, maar wel lekker. Kate is wat steviger dan haar vriendin, en haar vriendin heeft echt grote borsten.
Bij binnenkomst meteen tongzoenen, en na het afrekenen met drieen op bed belandt. Daar heb ik heerlijk getongd met beide dames, die ook met veel passie mee tongzoenen. Daarna me uitgebreid laten pijpen, door alletwee tegelijk en afwisselend door Kate en haar vriendin terwijl ik ondertussen de andere dame tongoende. Daarna nog meer gekust en gevingerd. Beide dames werden erg nat en er was geen glijmiddel nodig. Kate is wat ruiger met pijpen, haar vriendin pijpt wat rustiger en super lekker (ik ben zelden zo lekker gepijpt als door haar)
Vervolgens condoom om en beide meiden in missionaris geneukt, wat voelen ze allebei lekker. Hierna weer laten pijpen door Kate's vriendin, en ondertussen tongzoenen met Kate en haar lekkere tieten en kont voelen. Ik ben heerlijk klaargekomen in haar mond, waarna de dames boven me samen tong zoenden en mijn zaad uitwisselden. Op een paar druppels na alles doorgeslikt.
Dit was echt voor herhaling vatbaar!

Terug
Bovenaan Onderaan